ב Hyp החברים שלך - הם החברים שלנו!

חברים שלך מחפשים עבודה? הגיע הזמן לעזור להם - וגם להרוויח.

    פרטי החבר/ה שלי

    לתקנון המבצע
    עוד חבר

    עוד חבר

    הפרטים שלי

    [recaptcha]

    מזמינים אותך להשאיר לנו את פרטי הקשר שלהם, כולל צירוף קורות חיים, לסדר להם משרה שווה וליהנות ממענק מיוחד בשווי 3,000₪!

    הזדמנויות פתוחות עכשיו

    עובדי ועובדות HYP נבחרים בקפידה ואנו דוגלים במדיניות שאין כמו חברים, מוזמנים להיות השגרירים שלנו ולהוסיף הון אנושי לצוות.

    • טכנאית מעבדה

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לתקן ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!אנחנו מחפשים טכנאית מעבדה לצוות המעבדה שלנו ביבנה

      אז מה טכנאית מעבדה עושה אצלנו בתכלס?

      • הכנת נקודות מכירה חדשות ללקוחות החברה
      • הכנת מסופי אשראי, קופות רושמות וקופות ממוחשבות
      • תיקון ותחזוקת מסופי אשראי וקופות רושמות / ממוחשבות
      • הקמת לקוחות חדשים במערכת ממוחשבת

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • הנדסאית אלקטרוניקה – יתרון
      • התמצאות בסביבה ממוחשבת (בדגש על CHROME  ו-WINDOWS)
      • הכרת עולם האשראי – יתרון
      • יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית
      • ידע טכני בתיקון מכשירים אלקטרוניים – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      משרה מלאה ביבנה, ימים א'-ה' 8-17, שישי לסירוגין, נכונות לשעות נוספות.

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ושימור לקוחות

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ושימור לקוחות לצוות המכירות שלנו ביבנה

      אז מה נציגות שירות ושימור לקוחות בצוות המכירות עושות אצלנו בתכלס?

      • שימור לקוחות קיימים בתחום פתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד
      • ניהול ושימור הקשר השוטף עם הלקוחות
      • שיחות יוצאות
      • מענה להודעות באתר החברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון בשירות ושימור טלפוני – חובה
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון משמעותי
      • הכרת מוצרי אונליין – יתרון משמעותי
      • ידע במערכות office ואוריינטציה למערכות מחשוב
      • גישה טובה למערכות
      • אנגלית ברמה טובה
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
      • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות

      נשמע לכן מעניין? אז אם יש לכן ראש גדול, נטייה לסייע לאנשים ולהתאים להם את הפתרון הטוב ביותר, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

      היקף המשרה

      משרה מלאה ביבנה, ימים א'-ה', אפשרות לגמישות בשעות

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד קופות

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לתמיכה טכנית ושירות לקוחות במוקד שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • נותנות מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
      • מסייעות ללקוחות ומטפלים בתקלות טכניות
      • מזינות נתונים במערכת
      • מתנהלות מול מחלקות שונות בחברה בהתאם לצורך

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • לפני הכול, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות
      • ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט – חובה
      • ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
      • יכולת למידה טובה ומוטיבציה גבוהה
      • נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב
      • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותוססת

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      העבודה במשמרות של כ-9 שעות:
      משמרת בוקר 07:45 עד 17:00
      משמרת ערב 11:00 עד 20:00
      שישי לסירוגין מהשעה 7:45-13:00 – שעות נוספות
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד מסופים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לשירות טלפוני במוקד המסופים שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושים אצלנו בתכלס?

      • נותנות מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
      • מסייעות ללקוחות ומטפלים בתקלות טכניות
      • מזינות נתונים במערכת
      • מתנהלות מול מחלקות שונות בחברה בהתאם לצורך

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
      • ידע בסיסי ביישומי מחשב – יתרון
      • מוסר עבודה גבוה
      • יכולת למידה גבוהה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      עבודה במשמרות:
      משמרת בוקר 07:45 עד 16:00
      משמרת ביניים 10:00 עד 18:00
      משמרת ערב 12:00 עד 20:00.
      ימי שישי לסירוגין משעה 08:00 עד 13:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד דיגיטלי

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לשירות לקוחות הדיגיטלי שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות השרות והתמיכה של מוצרי הדיגיטל בחברה
      • טיפול בשיחות נכנסות, יוצאות ומענה לפניות כתובות
      • תמיכה בשימוש בתוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות ומוצרי סליקה
      • ממשקי עבודה שוטפים מול צוותי המכירות, תפעול ופיתוח בחברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני – חובה
      • ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות (מוקד תמיכה טכנית) – יתרון משמעותי
      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
      • ידע בהנה"ח וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון
      • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
      • יכולת עבודת צוות – חובה
      • יכולת למידה עצמית – חובה
      • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד סליקת אשראי

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לתמיכה טכנית במוקדי סליקת אשראי וה- Digital Payment שלנו בבני ברק


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות התמיכה של מוצר סליקת כרטיסי אשראי כגורם המספק מענה טכני ללקוחות החברה
      • הקמת לקוחות חדשים בשרתי החברה
      • טיפול בפניות של הלקוחות
      • איסוף המידע הנדרש ותיעודו ומתן המענה הטכני לפתרון תקלות
      • ממשקי עבודה שוטפים מול צוותי המכירות
      • תפעול, פיתוח וניהול פרויקטים של החברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • יכולות טכניות טובות
      • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות – חובה
      • יכולת למידה עצמית – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
      • ניסיון במתן שירות/תמיכה טכנית ללקוחות – יתרון משמעותי
      • ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מע' הפעלה וכו' – יתרון
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר –יתרון
      • ידע בסיסי עם html , css , js – יתרון
      • ידע בסיסי והיכרות עם לינוקס, CRM, SQL – יתרון
      • היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) – יתרון
      • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) – יתרון
      • ידע וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת מוקד תמיכה טכנית

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת מוקד תמיכה טכנית למערכת סליקת אשראי וה- Digital Payment המספק מענה טכני ללקוחות החברה שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת מוקד תמיכה טכנית עושה אצלנו בתכלס?

      • מהווה גורם מקצועי, מוביל ומנחה – ניהול, הובלה ופיתוח הצוות
      • חניכה ותמיכה בפתרון בעיות עבור אנשי הצוות, הובלת הצוות לעמידה ביעדים, טיפול בתקלות מורכבות ועוד
      • פתרון תקלות ומתן שירות בנושאים טכניים הכולל תעדוף וחלוקת משימות ובניית סדר יום עבודה
      • מתן מענה ניהולי ללקוחות ואסקלציות על פי צורך הכולל עדכון ודיווח סטטוס להנהלה
      • הטמעת בקרות על טיפול בפניות, הגדרת נהלי עבודה ומדדים
      • ניתוח מדדי התפוקה של המחלקה, תפעול ותחקור הפניות והתקלות המתקבלות
      • איתור צווארי בקבוק ונקודות משפיעות עיקריות על התהליך, כדי להביא לאופטימיזציית תהליכים
      • הובלת סטנדרט שירות מדהים, בתגובתיות ובאיכות המענה הניתן ללקוחות
      • עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מגוונים

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות תמיכה טכנית ו/או ניהול לקוחות (Service/ Support Success)
      • ניסיון בתחום הטכנולוגי – חובה
      • תחום התשלומים והסליקה – יתרון
      • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה)
      • ניסיון ניהולי ויכולת הובלת הצוות לעמידה ביעדים
      • הכרות מעמיקה עםMicrosoft windows ומערכות הפעלה טכנולוגיות – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם SQL, linux, CRM – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר, ידע בסיסי עם html , css , js- יתרון
      • היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) – יתרון
      • יכולת ניתוח תקלות מורכבות ופתרון בעיות הנמצאות בפרטים תוך שימוש בדאטה ככלי לניתוח מקור התקלות
      • בעלת תודעת שירות גבוהה, כושר מנהיגות ויחסי אנוש מעולים
      • בעלת תשוקה לתחום חווית ושירות הלקוחות ולשיפור ערך המוצר והשירות בעיני הלקוחות
      • יכולת עבודה תחת לחץ ועומס
      • יכולות הדרכה גבוהות
      • תואר בהנדסת תעשייה וניהול- יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      אחריות ניהולית ותמיכה במקרי הצורך לנציגים המשמשים ככונני 24/7
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות מכירה טלפונית

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות מכירות טלפוני לצוות ה -Digital Team שלנו ביבנה ו/או בבני ברק


      אז מה נציגות מכירות טלפוניות עושות אצלנו בתכלס?

      מכירת פתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד.

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • אנו מחפשים עובדות שמרגישים את החיוך והאנרגיה שלהם מבעד למסך
      • ניסיון במכירות טלפוניות – חובה
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון משמעותי
      • אנגלית ברמה טובה
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • יכולת מכירה ושירות מצוינת
      • הרבה סבלנות ונחמדות
      • גישה טובה למערכות
      • כיפית, חוש הומור ויכולת עבודה בצוות
      • אז אם יש לכן ראש גדול, נטייה לסייע לאנשים ולהתאים להם את הפתרון הטוב ביותר, נשמח להכיר 😊

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה'
      משרה מלאה – אפשרות לגמישות בשעות

       

      להגשת מועמדות
    • רפרנטית אופרציה

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים רפרנטית אופרציה ל-Customer Success שלנו בבני ברק


      אז מה רפרנטית אופרציה עושה אצלנו בתכלס?

      • עבודה אופרטיבית בהקמה וניהול לקוחות מקצה לקצה
      • איסוף המידע הנדרש מהלקוח ותיעודו ומתן המענה השירותי לפתרון תקלות
      • מעקב ובקרה על איכות ושלמות ביצוע
      • הובלת תוכניות שיפור ושדרוגים, ייעוץ והכוונה
      • עבודה מול גורמים שונים בחברה וספקים
      • אינטראקציה צמודה מול לקוחות ומחלקות פנים ארגוניים


      מה חשוב לנו שיהיה להן

      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – – חובה
      • ניסיון במתן שירות/תמיכה טכנית ללקוחות – חובה
      • ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, כולל הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה וכו' – יתרון
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר –יתרון
      • ידע בסיסי והיכרות עם  CRM – יתרון
      • שליטה באנגלית – יתרון
      • בעלת תודעת שרות גבוהה
      • ראש גדול ויכולת למידה עצמית ובצוות תחת לחץ
      • תקשורת בינאישית ויחסי אנוש טובים
      • סדר ארגון ודיוק
      • עמידה בלוחות זמנים

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

      משלוח קו"ח: [email protected]

       

      להגשת מועמדות
    • סוכנות מכירה למוצרי אונליין

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נשות מכירה לצוות מכירות שלנו בבני ברק

      אז מה נשות מכירה עושה אצלנו תכלס?

      • מכירת מוצרי פתרונות תשלום באונליין– לרבות חשבוניות דיגיטליות, סליקה, מוצרי SAAS לעסקים וכד'
      • הדרכה אישית לבתי עסק

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • יתרון משמעותי למגיעות מעולמות הפינטק/פתרונות תשלום, בדגש על חשבוניות דיגיטליות
      • ניסיון במכירות שטח לבתי עסק – חובה
      • היכרות רחבה בעולם Ecom
      • היכרות רחבה במכירות של מוצרי SAAS לעסקים
      • היכרות רחבה בעבודה עם פלטפורמות קוד פתוח – וורדפרס, מג׳נטו, פרסטה שופ – יתרון
      • כישורי מכירה גבוהים – חובה
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולת למידה ועמידה בזמן תחת לחץ
      • רכב צמוד – התפקיד כולל שטח, רישיון נהיגה בתוקף

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג) כולל שטח

      משלוח קו”ח: [email protected]

      להגשת מועמדות
    • מנהלת פרויקטים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל פרויקטים ולקוחות? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת לקוחות ופרויקטים בתחום הקופות לצוות לקוחות אסטרטגיים שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלות פרויקטים ולקוחות עושות אצלנו בתכלס?

      • ליווי כל שלבי הפרויקט החל מקבלת הסכם
      • התקשרות ועד קבלת התוכנה לבית העסק
      • הטמעה והדרכה ללקוח בבית העסק
      • ניהול חווית שירות הלקוח
      • המשרה כוללת עבודת שטח

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • רקע בתחום הקופות – יתרון משמעותי
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • ניסיון בליווי וניהול פרויקטים
      • גישה טובה למערכות
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולות הדרכה גבוהה מול הלקוח
      • רישיון נהיגה בתוקף – חובה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה בימים א'-ה'
      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

       

      להגשת מועמדות
    • טכנאית שטח

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לתקן ולהדריך? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים טכנאית שטח לאזור הדרום


      אז מה טכנאית שטח עושה אצלנו בתכלס?

      • התקנה, הדרכה ותמיכה טכנית במשתמשי קצה
      • התקנה ושירות לנקודות מכירה – מסופי אשראי וקופות רושמות חכמות וממוחשבות
      • איתור וטיפול בתקלות בבית העסק

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ידע מוכח במערכות הפעלה WINDOWS ו ANDROID
      • ניסיון קודם מעולם התשלומים, מסופי אשראי, קופות רושמות וקופות ממוחשבות – יתרון גדול
      • ידע בתחום התקשורת והרשת – יתרון
      • ניסיון קודם בעולם השטח – יתרון
      • יכולות הדרכה גבוהה מול הלקוח
      • יכולת למידה ועמידה בזמן תחת לחץ
      • תודעת שירות גבוהה
      • רישיון נהיגה בתוקף – חובה
      • הכשרה על חשבון החברה
      • תגמול פרמיות עמלות ושיווק

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      משרה מלאה בימים א-ה 8:00-17:00
      שישי לסירוגין לפי צורך/תורנות
      מיקום: אזור הדרום

      להגשת מועמדות
    • מנהלת מוצר

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל מוצר ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת מוצר בתחום התשלומים בצוות המוצר שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת מוצר עושה אצלנו בתכלס?

      • התפקיד כולל הובלה, ניהול ופיתוח המוצר החל משלב התכנון, מפרט, פיתוח, הפצה, אספקה, ניהול איכות של המוצר ועד ליווי המוצר בפרודקשיין
      • ניהול ה Roadmap המוצרי, ייזום פיתוחים עתידיים והוצאתם לפועל
      • אפיון חוויית משתמש, הגדרת צרכים שיווקיים וכתיבת מסמכי אפיון טכניים
      • שיפור מתמיד של חוויית המשתמש כולל ניהול בדיקות משתמשים והובלת AB טסטינג
      • אחריות על השגת יעדים שהוגדרו למוצר
      • התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו
      • הגדרת אסטרטגיית המוצר, מפת הדרכים ומחזור חיים
      • הכרת המוצר וההשפעה הפוטנציאלית שלו על השוק בכללותו
      • אפיון וכתיבת מסמכי דרישות עסקיות למוצר
      • הכנה וכתיבה של חומרי שיווק (מצגות טכניות, גיליונות נתונים ועוד)
      • מעקב אחר תוכנית פיתוח המוצר בהתאם ללוחות הזמנים
      • ניתוח מוצרים מתחרים בשוק
      • עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • תואר ראשון
      • לפחות שנתיים ניסיון כמנהלת מוצר – חובה
      • ניסיון מעולם התשלומים/פינטק/ היכרות עם פתרונות בתחום התשלומים – יתרון
      • ניסיון מוכח בהובלת המוצר מקצה לקצה משלב האפיון, תחזית למוצר, הגדרת מוצר, ניתוח נתונים ומגמות בארץ ובעולם, ועוד
      • היכרות מעמיקה עם הלקוחות הרלוונטיים והשוק ניסיון באפיון ופיתוח UX/UI
      • ניסיון בכתיבת מסמכי דרישות לפיתוח אוריינטציה טכנולוגית ויכולת הבנת צרכים טכנולוגים
      • יכולות אנליטיות מעולות
      • יכולת עבודה בצוות, עצמאות, אחריות ו"ראש גדול"
      • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית, הכוללת ריבוי משימות במקביל

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה' משרה מלאה

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת פרויקטים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל פרויקטים ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת פרויקטים בתחום התשלומים לצוות שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת פרויקטים עושה אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות ניהול הפרויקטים של חברת תוכנה המספקת פתרונות בתחום טכנולוגית תשלומים.
      • עבודה מול לקוחות הארגון – ניהול הקשר הרציף עם הלקוח, ריכוז הצרכים העסקיים והטכנולוגיים, כתיבת מסמכי דרישה/אפיון עסקי וטכנולוגי
      • ניהול והובלה של פרויקטים בכל שלבי הפרויקט, בדגש על ראיה עסקית ותהליכית, אפיון וניתוח תהליכים, הגדרת דרישות מהמערכות, כתיבת מסמכי אפיון, הובלת תהליכי אינטגרציה והטמעת מערכת, הגדרת תהליכי בקרה ושיפור, ניהול הפרויקט תוך כדי מתן דגש על הלו"ז, העלות והעמידה בדרישות הלקוח
      • עבודה מרובת ממשקים פנימיים וחיצוניים מול יחידות עסקיות, שותפים עסקיים, גורמי פיתוח, ספקים ועוד
      • עבודה מטריציונית מול כלל יחידות הארגון: מכירות, תפעול, פיתוח, תשתיות, אינטגרציה ותמיכה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • תואר ראשון – חובה, תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול – יתרון
      • ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה בתחום ניהול פרויקטים בסביבה טכנולוגית – חובה
      • ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון פונקציונאליים ואפליקטיביים – חובה
      • ניסיון בהובלת יותר מפרויקט אחד end to end בסביבה עסקית וטכנולוגית משתנה ומורכבת – חובה
      • ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים בארגון ומול לקוחות חיצוניים – יתרון
      • היכרות עם מערכות ניהול פרויקטים – יתרון
      • ידע וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון
      • המועמד/ת נדרש לרמה אישית ומקצועית גבוהה, ראייה כוללת ומערכתית, יכולת ניתוח תהליכים מורכבים, יכולת תכנון, ארגון וניהול
      • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות, יכולת למידה עצמית ואנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה).

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה', משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

      משלוח קו"ח: [email protected]

       

      להגשת מועמדות
    • C/Java Engineer

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לפתח ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים C/Java Engineer לצוות הפיתוח שלנו ביבנה


      אז מה C/Java Engineer עושה אצלנו בתכלס?

      We are looking for talented software development engineer to take part in design and development

       

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • B.Sc. in Computer Engineering / SW Engineering
      • At least 5 years Experience working with EMV technology – Must
      • At least 5 years Experience in C programing – Must
      • At least 3 years Experience in Java programing – Must
      • Understanding Networking, OSI network layers, TCP/IP – Must
      • Experience working with ALM tools like Git, Azure DevOps – Advantage
      • Understanding SSL/TLS, Encryption algorithms & PKI – Advantage
      • Working experience with Microsoft C#/.Net/Asp.NET development – Advantage
      • Experience working with Relational Databases like MSSQL, MySQL – Advantage
      • Experience building and integrating with REST APIs – Advantage

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה'

      מיקום: יבנה

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת לקוחות אסטרטגיים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלות לקוחות אסטרטגיים לצוות המכירות שלנו בבני ברק

       

      אז מה מנהלות לקוחות אסטרטגיים עושות אצלנו תכלס?

      • גיוס לקוחות עסקיים חדשים והגדלת הכנסות מתיק קיים
      • מכירת שירותים בתחום פתרונות התשלום, לרבות סליקה, התאמות כ. אשראי וכד'
      • שדרוג ומכירת מוצרים נוספים ומשלימים ללקוחות קיימים

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במכירות ללקוחות אסטרטגיים עסקיים/מוסדיים – חובה
      • יתרון משמעותי למגיעות מעולמות הפינטק/פתרונות תשלום
      • ניסיון מוכח בניהול מו"מ מול דרגים בכירים בבתי העסק – חובה
      • יכולת הובלת תהליכי מכירה מורכבים וממושכים לרבות יכולות ניהול משא ומתן גבוהות ושימור לקוחות
      • עמידה ביעדים והגדלת נפח הפעילות
      • כישורי מכירה גבוהים – חובה
      • ניסיון במכירות שטח לבתי עסק – חובה
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולת עבודה בצוות
      • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות במקביל
      • תפקיד שטח – רישיון נהיגה בתוקף

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג) תפקיד שטח

       

      להגשת מועמדות
    • אחראית סיכונים תפעוליים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל תהליכי בקרה וסיכונים ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים אחראית סיכונים תפעוליים בבני ברק

       

      אז מה אחראית סיכונים תפעוליים עושה אצלנו בתכלס?

      • ביצוע ניטור ובקרה של הפעילות העסקית בארגון
      • ביצוע סקרי סיכונים
      • ביצוע אפקטיביות בקרות
      • מעקב אחר אירועי כשל, דיווח/זיהוי החשיפות והצעת דרכים למניעתן
      • עדכון מסמכי מדיניות ונהלים
      • בדיקת התכנות וליווי לביצוע נוהל מוצר חדש
      • עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה
      • ניהול מפות סיכונים
      • קביעת מתודולוגיה לניהול סיכוני IT
      • מעקב אחר התפתחויות טכנולוגיות ורגולטוריות

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • תואר רלוונטי – משפטים/חשבונאות/תעשייה וניהול
      • 3 שנות ניסיון ברגולציה ו/או ניהול סיכונים
      • ניסיון בתאגידים פיננסים – יתרון משמעותי
      • יכולת התנסחות והעברת מסרים ברמה גבוה וייצוגית – חובה
      • סדר, ארגון ומעקב אחר משימות מרובות – חובה
      • יכולת תכנון וארגון וניהול זמן
      • משימתיות גבוהה וחתירה לתוצאות פרואקטיבית
      • יכולת ניתוח והסקת מסקנות
      • אנגלית ברמה גבוהה
      • היכרות עם הרגולציה הבנקאית/היכרות עם תחום הפינטק ועולמות הפיננסים – יתרון
      • היכרות עם עולם ניהול סיכונים
      • היכרות והבנת תהליכים עסקיים חוצי ארגון – חובהו
      • ניסיון בניסוח וכתיבת מסמכים מורכבים – חובה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

       

      להגשת מועמדות
    • QA Embedded

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לבדוק תוכנה ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים QA Embedded לצוות הפיתוח שלנו ביבנה

       

      אז מה QA Embedded עושה אצלנו בתכלס?

      • תכנון וביצוע בדיקות תוכנה בכל שלבי הפיתוח
      • בדיקות אוטומציה וידניות בסביבות WEB וממשקי API.

       

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • בוגרת תואר אקדמאי במדעי המחשב / בוגרת קורס QA
      • ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום בדיקות התוכנה
      • ניתוח מסמכי דרישות ואפיונים
      • הבנה מעמיקה במתודולוגיות בדיקה, תכנון והובלת תהליכי בדיקות מאפס
      • ניסיון וידע בכתיבת אוטומציות בדיקות
      • ניסיון בבדיקות WEB
      • עבודה עם katalon ו/או postman – יתרון
      • ניסיון בעבודה במתודולוגית Agile – יתרון
      • ניסיון עם מערכות מורכבות בכלל ומערכות פיננסיות בפרט – יתרון!

       

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה' משרה מלאה

      מיקום: יבנה

       

      להגשת מועמדות
    • טכנאית מעבדה

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לתקן ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!אנחנו מחפשים טכנאית מעבדה לצוות המעבדה שלנו ביבנה

      אז מה טכנאית מעבדה עושה אצלנו בתכלס?

      • הכנת נקודות מכירה חדשות ללקוחות החברה
      • הכנת מסופי אשראי, קופות רושמות וקופות ממוחשבות
      • תיקון ותחזוקת מסופי אשראי וקופות רושמות / ממוחשבות
      • הקמת לקוחות חדשים במערכת ממוחשבת

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • הנדסאית אלקטרוניקה – יתרון
      • התמצאות בסביבה ממוחשבת (בדגש על CHROME  ו-WINDOWS)
      • הכרת עולם האשראי – יתרון
      • יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית
      • ידע טכני בתיקון מכשירים אלקטרוניים – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      משרה מלאה ביבנה, ימים א'-ה' 8-17, שישי לסירוגין, נכונות לשעות נוספות.

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ושימור לקוחות

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ושימור לקוחות לצוות המכירות שלנו ביבנה

      אז מה נציגות שירות ושימור לקוחות בצוות המכירות עושות אצלנו בתכלס?

      • שימור לקוחות קיימים בתחום פתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד
      • ניהול ושימור הקשר השוטף עם הלקוחות
      • שיחות יוצאות
      • מענה להודעות באתר החברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון בשירות ושימור טלפוני – חובה
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון משמעותי
      • הכרת מוצרי אונליין – יתרון משמעותי
      • ידע במערכות office ואוריינטציה למערכות מחשוב
      • גישה טובה למערכות
      • אנגלית ברמה טובה
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
      • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות

      נשמע לכן מעניין? אז אם יש לכן ראש גדול, נטייה לסייע לאנשים ולהתאים להם את הפתרון הטוב ביותר, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

      היקף המשרה

      משרה מלאה ביבנה, ימים א'-ה', אפשרות לגמישות בשעות

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד קופות

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לתמיכה טכנית ושירות לקוחות במוקד שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • נותנות מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
      • מסייעות ללקוחות ומטפלים בתקלות טכניות
      • מזינות נתונים במערכת
      • מתנהלות מול מחלקות שונות בחברה בהתאם לצורך

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • לפני הכול, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות
      • ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט – חובה
      • ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
      • יכולת למידה טובה ומוטיבציה גבוהה
      • נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב
      • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותוססת

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      העבודה במשמרות של כ-9 שעות:
      משמרת בוקר 07:45 עד 17:00
      משמרת ערב 11:00 עד 20:00
      שישי לסירוגין מהשעה 7:45-13:00 – שעות נוספות
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד מסופים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לשירות טלפוני במוקד המסופים שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושים אצלנו בתכלס?

      • נותנות מענה טלפוני ראשוני ללקוחות
      • מסייעות ללקוחות ומטפלים בתקלות טכניות
      • מזינות נתונים במערכת
      • מתנהלות מול מחלקות שונות בחברה בהתאם לצורך

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במתן שירות טלפוני – חובה
      • ידע בסיסי ביישומי מחשב – יתרון
      • מוסר עבודה גבוה
      • יכולת למידה גבוהה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      עבודה במשמרות:
      משמרת בוקר 07:45 עד 16:00
      משמרת ביניים 10:00 עד 18:00
      משמרת ערב 12:00 עד 20:00.
      ימי שישי לסירוגין משעה 08:00 עד 13:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד דיגיטלי

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לשירות לקוחות הדיגיטלי שלנו ביבנה


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות השרות והתמיכה של מוצרי הדיגיטל בחברה
      • טיפול בשיחות נכנסות, יוצאות ומענה לפניות כתובות
      • תמיכה בשימוש בתוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות ומוצרי סליקה
      • ממשקי עבודה שוטפים מול צוותי המכירות, תפעול ופיתוח בחברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני – חובה
      • ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות (מוקד תמיכה טכנית) – יתרון משמעותי
      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
      • ידע בהנה"ח וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון
      • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
      • יכולת עבודת צוות – חובה
      • יכולת למידה עצמית – חובה
      • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות שירות ותמיכה למוקד סליקת אשראי

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות שירות ותמיכה אלופות לתמיכה טכנית במוקדי סליקת אשראי וה- Digital Payment שלנו בבני ברק


      אז מה נציגות שירות ותמיכה עושות אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות התמיכה של מוצר סליקת כרטיסי אשראי כגורם המספק מענה טכני ללקוחות החברה
      • הקמת לקוחות חדשים בשרתי החברה
      • טיפול בפניות של הלקוחות
      • איסוף המידע הנדרש ותיעודו ומתן המענה הטכני לפתרון תקלות
      • ממשקי עבודה שוטפים מול צוותי המכירות
      • תפעול, פיתוח וניהול פרויקטים של החברה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • יכולות טכניות טובות
      • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות – חובה
      • יכולת למידה עצמית – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – חובה
      • ניסיון במתן שירות/תמיכה טכנית ללקוחות – יתרון משמעותי
      • ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מע' הפעלה וכו' – יתרון
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר –יתרון
      • ידע בסיסי עם html , css , js – יתרון
      • ידע בסיסי והיכרות עם לינוקס, CRM, SQL – יתרון
      • היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) – יתרון
      • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) – יתרון
      • ידע וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת מוקד תמיכה טכנית

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת מוקד תמיכה טכנית למערכת סליקת אשראי וה- Digital Payment המספק מענה טכני ללקוחות החברה שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת מוקד תמיכה טכנית עושה אצלנו בתכלס?

      • מהווה גורם מקצועי, מוביל ומנחה – ניהול, הובלה ופיתוח הצוות
      • חניכה ותמיכה בפתרון בעיות עבור אנשי הצוות, הובלת הצוות לעמידה ביעדים, טיפול בתקלות מורכבות ועוד
      • פתרון תקלות ומתן שירות בנושאים טכניים הכולל תעדוף וחלוקת משימות ובניית סדר יום עבודה
      • מתן מענה ניהולי ללקוחות ואסקלציות על פי צורך הכולל עדכון ודיווח סטטוס להנהלה
      • הטמעת בקרות על טיפול בפניות, הגדרת נהלי עבודה ומדדים
      • ניתוח מדדי התפוקה של המחלקה, תפעול ותחקור הפניות והתקלות המתקבלות
      • איתור צווארי בקבוק ונקודות משפיעות עיקריות על התהליך, כדי להביא לאופטימיזציית תהליכים
      • הובלת סטנדרט שירות מדהים, בתגובתיות ובאיכות המענה הניתן ללקוחות
      • עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מגוונים

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות תמיכה טכנית ו/או ניהול לקוחות (Service/ Support Success)
      • ניסיון בתחום הטכנולוגי – חובה
      • תחום התשלומים והסליקה – יתרון
      • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה)
      • ניסיון ניהולי ויכולת הובלת הצוות לעמידה ביעדים
      • הכרות מעמיקה עםMicrosoft windows ומערכות הפעלה טכנולוגיות – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם SQL, linux, CRM – חובה
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר, ידע בסיסי עם html , css , js- יתרון
      • היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) – יתרון
      • יכולת ניתוח תקלות מורכבות ופתרון בעיות הנמצאות בפרטים תוך שימוש בדאטה ככלי לניתוח מקור התקלות
      • בעלת תודעת שירות גבוהה, כושר מנהיגות ויחסי אנוש מעולים
      • בעלת תשוקה לתחום חווית ושירות הלקוחות ולשיפור ערך המוצר והשירות בעיני הלקוחות
      • יכולת עבודה תחת לחץ ועומס
      • יכולות הדרכה גבוהות
      • תואר בהנדסת תעשייה וניהול- יתרון

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה' 08:30-16:30 או 9:00-17:00
      אחריות ניהולית ותמיכה במקרי הצורך לנציגים המשמשים ככונני 24/7
      הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

       

      להגשת מועמדות
    • נציגות מכירה טלפונית

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נציגות מכירות טלפוני לצוות ה -Digital Team שלנו ביבנה ו/או בבני ברק


      אז מה נציגות מכירות טלפוניות עושות אצלנו בתכלס?

      מכירת פתרונות תשלום דיגיטליים, חשבוניות, מערכות לניהול העסק ועוד.

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • אנו מחפשים עובדות שמרגישים את החיוך והאנרגיה שלהם מבעד למסך
      • ניסיון במכירות טלפוניות – חובה
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון משמעותי
      • אנגלית ברמה טובה
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • יכולת מכירה ושירות מצוינת
      • הרבה סבלנות ונחמדות
      • גישה טובה למערכות
      • כיפית, חוש הומור ויכולת עבודה בצוות
      • אז אם יש לכן ראש גדול, נטייה לסייע לאנשים ולהתאים להם את הפתרון הטוב ביותר, נשמח להכיר 😊

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      א'-ה'
      משרה מלאה – אפשרות לגמישות בשעות

       

      להגשת מועמדות
    • רפרנטית אופרציה

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לעזור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים רפרנטית אופרציה ל-Customer Success שלנו בבני ברק


      אז מה רפרנטית אופרציה עושה אצלנו בתכלס?

      • עבודה אופרטיבית בהקמה וניהול לקוחות מקצה לקצה
      • איסוף המידע הנדרש מהלקוח ותיעודו ומתן המענה השירותי לפתרון תקלות
      • מעקב ובקרה על איכות ושלמות ביצוע
      • הובלת תוכניות שיפור ושדרוגים, ייעוץ והכוונה
      • עבודה מול גורמים שונים בחברה וספקים
      • אינטראקציה צמודה מול לקוחות ומחלקות פנים ארגוניים


      מה חשוב לנו שיהיה להן

      • ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office – – חובה
      • ניסיון במתן שירות/תמיכה טכנית ללקוחות – חובה
      • ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, כולל הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה וכו' – יתרון
      • ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר –יתרון
      • ידע בסיסי והיכרות עם  CRM – יתרון
      • שליטה באנגלית – יתרון
      • בעלת תודעת שרות גבוהה
      • ראש גדול ויכולת למידה עצמית ובצוות תחת לחץ
      • תקשורת בינאישית ויחסי אנוש טובים
      • סדר ארגון ודיוק
      • עמידה בלוחות זמנים

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

      משלוח קו"ח: [email protected]

       

      להגשת מועמדות
    • סוכנות מכירה למוצרי אונליין

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים נשות מכירה לצוות מכירות שלנו בבני ברק

      אז מה נשות מכירה עושה אצלנו תכלס?

      • מכירת מוצרי פתרונות תשלום באונליין– לרבות חשבוניות דיגיטליות, סליקה, מוצרי SAAS לעסקים וכד'
      • הדרכה אישית לבתי עסק

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • יתרון משמעותי למגיעות מעולמות הפינטק/פתרונות תשלום, בדגש על חשבוניות דיגיטליות
      • ניסיון במכירות שטח לבתי עסק – חובה
      • היכרות רחבה בעולם Ecom
      • היכרות רחבה במכירות של מוצרי SAAS לעסקים
      • היכרות רחבה בעבודה עם פלטפורמות קוד פתוח – וורדפרס, מג׳נטו, פרסטה שופ – יתרון
      • כישורי מכירה גבוהים – חובה
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולת למידה ועמידה בזמן תחת לחץ
      • רכב צמוד – התפקיד כולל שטח, רישיון נהיגה בתוקף

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג) כולל שטח

      משלוח קו”ח: [email protected]

      להגשת מועמדות
    • מנהלת פרויקטים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל פרויקטים ולקוחות? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת לקוחות ופרויקטים בתחום הקופות לצוות לקוחות אסטרטגיים שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלות פרויקטים ולקוחות עושות אצלנו בתכלס?

      • ליווי כל שלבי הפרויקט החל מקבלת הסכם
      • התקשרות ועד קבלת התוכנה לבית העסק
      • הטמעה והדרכה ללקוח בבית העסק
      • ניהול חווית שירות הלקוח
      • המשרה כוללת עבודת שטח

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • רקע בתחום הקופות – יתרון משמעותי
      • ניסיון בעולם פתרונות התשלום – יתרון
      • ראש גדול, יכולת פתרון בעיות והנעה עצמית
      • ניסיון בליווי וניהול פרויקטים
      • גישה טובה למערכות
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולות הדרכה גבוהה מול הלקוח
      • רישיון נהיגה בתוקף – חובה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה בימים א'-ה'
      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

       

      להגשת מועמדות
    • טכנאית שטח

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לתקן ולהדריך? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים טכנאית שטח לאזור הדרום


      אז מה טכנאית שטח עושה אצלנו בתכלס?

      • התקנה, הדרכה ותמיכה טכנית במשתמשי קצה
      • התקנה ושירות לנקודות מכירה – מסופי אשראי וקופות רושמות חכמות וממוחשבות
      • איתור וטיפול בתקלות בבית העסק

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ידע מוכח במערכות הפעלה WINDOWS ו ANDROID
      • ניסיון קודם מעולם התשלומים, מסופי אשראי, קופות רושמות וקופות ממוחשבות – יתרון גדול
      • ידע בתחום התקשורת והרשת – יתרון
      • ניסיון קודם בעולם השטח – יתרון
      • יכולות הדרכה גבוהה מול הלקוח
      • יכולת למידה ועמידה בזמן תחת לחץ
      • תודעת שירות גבוהה
      • רישיון נהיגה בתוקף – חובה
      • הכשרה על חשבון החברה
      • תגמול פרמיות עמלות ושיווק

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה

      משרה מלאה בימים א-ה 8:00-17:00
      שישי לסירוגין לפי צורך/תורנות
      מיקום: אזור הדרום

      להגשת מועמדות
    • מנהלת מוצר

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל מוצר ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת מוצר בתחום התשלומים בצוות המוצר שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת מוצר עושה אצלנו בתכלס?

      • התפקיד כולל הובלה, ניהול ופיתוח המוצר החל משלב התכנון, מפרט, פיתוח, הפצה, אספקה, ניהול איכות של המוצר ועד ליווי המוצר בפרודקשיין
      • ניהול ה Roadmap המוצרי, ייזום פיתוחים עתידיים והוצאתם לפועל
      • אפיון חוויית משתמש, הגדרת צרכים שיווקיים וכתיבת מסמכי אפיון טכניים
      • שיפור מתמיד של חוויית המשתמש כולל ניהול בדיקות משתמשים והובלת AB טסטינג
      • אחריות על השגת יעדים שהוגדרו למוצר
      • התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו
      • הגדרת אסטרטגיית המוצר, מפת הדרכים ומחזור חיים
      • הכרת המוצר וההשפעה הפוטנציאלית שלו על השוק בכללותו
      • אפיון וכתיבת מסמכי דרישות עסקיות למוצר
      • הכנה וכתיבה של חומרי שיווק (מצגות טכניות, גיליונות נתונים ועוד)
      • מעקב אחר תוכנית פיתוח המוצר בהתאם ללוחות הזמנים
      • ניתוח מוצרים מתחרים בשוק
      • עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • תואר ראשון
      • לפחות שנתיים ניסיון כמנהלת מוצר – חובה
      • ניסיון מעולם התשלומים/פינטק/ היכרות עם פתרונות בתחום התשלומים – יתרון
      • ניסיון מוכח בהובלת המוצר מקצה לקצה משלב האפיון, תחזית למוצר, הגדרת מוצר, ניתוח נתונים ומגמות בארץ ובעולם, ועוד
      • היכרות מעמיקה עם הלקוחות הרלוונטיים והשוק ניסיון באפיון ופיתוח UX/UI
      • ניסיון בכתיבת מסמכי דרישות לפיתוח אוריינטציה טכנולוגית ויכולת הבנת צרכים טכנולוגים
      • יכולות אנליטיות מעולות
      • יכולת עבודה בצוות, עצמאות, אחריות ו"ראש גדול"
      • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית, הכוללת ריבוי משימות במקביל

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה' משרה מלאה

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת פרויקטים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל פרויקטים ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלת פרויקטים בתחום התשלומים לצוות שלנו בבני ברק


      אז מה מנהלת פרויקטים עושה אצלנו בתכלס?

      • השתלבות בצוות ניהול הפרויקטים של חברת תוכנה המספקת פתרונות בתחום טכנולוגית תשלומים.
      • עבודה מול לקוחות הארגון – ניהול הקשר הרציף עם הלקוח, ריכוז הצרכים העסקיים והטכנולוגיים, כתיבת מסמכי דרישה/אפיון עסקי וטכנולוגי
      • ניהול והובלה של פרויקטים בכל שלבי הפרויקט, בדגש על ראיה עסקית ותהליכית, אפיון וניתוח תהליכים, הגדרת דרישות מהמערכות, כתיבת מסמכי אפיון, הובלת תהליכי אינטגרציה והטמעת מערכת, הגדרת תהליכי בקרה ושיפור, ניהול הפרויקט תוך כדי מתן דגש על הלו"ז, העלות והעמידה בדרישות הלקוח
      • עבודה מרובת ממשקים פנימיים וחיצוניים מול יחידות עסקיות, שותפים עסקיים, גורמי פיתוח, ספקים ועוד
      • עבודה מטריציונית מול כלל יחידות הארגון: מכירות, תפעול, פיתוח, תשתיות, אינטגרציה ותמיכה

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • תואר ראשון – חובה, תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול – יתרון
      • ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה בתחום ניהול פרויקטים בסביבה טכנולוגית – חובה
      • ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון פונקציונאליים ואפליקטיביים – חובה
      • ניסיון בהובלת יותר מפרויקט אחד end to end בסביבה עסקית וטכנולוגית משתנה ומורכבת – חובה
      • ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים בארגון ומול לקוחות חיצוניים – יתרון
      • היכרות עם מערכות ניהול פרויקטים – יתרון
      • ידע וניסיון קודם במערכות פיננסיות – יתרון
      • המועמד/ת נדרש לרמה אישית ומקצועית גבוהה, ראייה כוללת ומערכתית, יכולת ניתוח תהליכים מורכבים, יכולת תכנון, ארגון וניהול
      • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות, יכולת למידה עצמית ואנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה).

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה', משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

      משלוח קו"ח: [email protected]

       

      להגשת מועמדות
    • C/Java Engineer

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לפתח ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים C/Java Engineer לצוות הפיתוח שלנו ביבנה


      אז מה C/Java Engineer עושה אצלנו בתכלס?

      We are looking for talented software development engineer to take part in design and development

       

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • B.Sc. in Computer Engineering / SW Engineering
      • At least 5 years Experience working with EMV technology – Must
      • At least 5 years Experience in C programing – Must
      • At least 3 years Experience in Java programing – Must
      • Understanding Networking, OSI network layers, TCP/IP – Must
      • Experience working with ALM tools like Git, Azure DevOps – Advantage
      • Understanding SSL/TLS, Encryption algorithms & PKI – Advantage
      • Working experience with Microsoft C#/.Net/Asp.NET development – Advantage
      • Experience working with Relational Databases like MSSQL, MySQL – Advantage
      • Experience building and integrating with REST APIs – Advantage

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה'

      מיקום: יבנה

       

      להגשת מועמדות
    • מנהלת לקוחות אסטרטגיים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות למכור ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים מנהלות לקוחות אסטרטגיים לצוות המכירות שלנו בבני ברק

       

      אז מה מנהלות לקוחות אסטרטגיים עושות אצלנו תכלס?

      • גיוס לקוחות עסקיים חדשים והגדלת הכנסות מתיק קיים
      • מכירת שירותים בתחום פתרונות התשלום, לרבות סליקה, התאמות כ. אשראי וכד'
      • שדרוג ומכירת מוצרים נוספים ומשלימים ללקוחות קיימים

      מה חשוב לנו שיהיה להן?

      • ניסיון במכירות ללקוחות אסטרטגיים עסקיים/מוסדיים – חובה
      • יתרון משמעותי למגיעות מעולמות הפינטק/פתרונות תשלום
      • ניסיון מוכח בניהול מו"מ מול דרגים בכירים בבתי העסק – חובה
      • יכולת הובלת תהליכי מכירה מורכבים וממושכים לרבות יכולות ניהול משא ומתן גבוהות ושימור לקוחות
      • עמידה ביעדים והגדלת נפח הפעילות
      • כישורי מכירה גבוהים – חובה
      • ניסיון במכירות שטח לבתי עסק – חובה
      • תודעת שירות גבוהה
      • יכולת עבודה בצוות
      • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות במקביל
      • תפקיד שטח – רישיון נהיגה בתוקף

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג) תפקיד שטח

       

      להגשת מועמדות
    • אחראית סיכונים תפעוליים

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לנהל תהליכי בקרה וסיכונים ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים אחראית סיכונים תפעוליים בבני ברק

       

      אז מה אחראית סיכונים תפעוליים עושה אצלנו בתכלס?

      • ביצוע ניטור ובקרה של הפעילות העסקית בארגון
      • ביצוע סקרי סיכונים
      • ביצוע אפקטיביות בקרות
      • מעקב אחר אירועי כשל, דיווח/זיהוי החשיפות והצעת דרכים למניעתן
      • עדכון מסמכי מדיניות ונהלים
      • בדיקת התכנות וליווי לביצוע נוהל מוצר חדש
      • עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה
      • ניהול מפות סיכונים
      • קביעת מתודולוגיה לניהול סיכוני IT
      • מעקב אחר התפתחויות טכנולוגיות ורגולטוריות

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • תואר רלוונטי – משפטים/חשבונאות/תעשייה וניהול
      • 3 שנות ניסיון ברגולציה ו/או ניהול סיכונים
      • ניסיון בתאגידים פיננסים – יתרון משמעותי
      • יכולת התנסחות והעברת מסרים ברמה גבוה וייצוגית – חובה
      • סדר, ארגון ומעקב אחר משימות מרובות – חובה
      • יכולת תכנון וארגון וניהול זמן
      • משימתיות גבוהה וחתירה לתוצאות פרואקטיבית
      • יכולת ניתוח והסקת מסקנות
      • אנגלית ברמה גבוהה
      • היכרות עם הרגולציה הבנקאית/היכרות עם תחום הפינטק ועולמות הפיננסים – יתרון
      • היכרות עם עולם ניהול סיכונים
      • היכרות והבנת תהליכים עסקיים חוצי ארגון – חובהו
      • ניסיון בניסוח וכתיבת מסמכים מורכבים – חובה

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: משרה מלאה

      מיקום: בני ברק (גבול ר"ג)

       

      להגשת מועמדות
    • QA Embedded

      למידע נוסףלהגשת מועמדות

      אוהבות לבדוק תוכנה ולתת שירות טוב לאחרים? בואו לעבוד איתנו!
      אנחנו מחפשים QA Embedded לצוות הפיתוח שלנו ביבנה

       

      אז מה QA Embedded עושה אצלנו בתכלס?

      • תכנון וביצוע בדיקות תוכנה בכל שלבי הפיתוח
      • בדיקות אוטומציה וידניות בסביבות WEB וממשקי API.

       

      מה חשוב לנו שיהיה לה?

      • בוגרת תואר אקדמאי במדעי המחשב / בוגרת קורס QA
      • ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום בדיקות התוכנה
      • ניתוח מסמכי דרישות ואפיונים
      • הבנה מעמיקה במתודולוגיות בדיקה, תכנון והובלת תהליכי בדיקות מאפס
      • ניסיון וידע בכתיבת אוטומציות בדיקות
      • ניסיון בבדיקות WEB
      • עבודה עם katalon ו/או postman – יתרון
      • ניסיון בעבודה במתודולוגית Agile – יתרון
      • ניסיון עם מערכות מורכבות בכלל ומערכות פיננסיות בפרט – יתרון!

       

      נשמע לכן מעניין? אז קדימה, אל תהססו והגישו כבר עכשיו מועמדות! לכל היתר, אנחנו כבר נדאג…

       

      המשרה כתובה בלשון נקבה מפאת נוחות אך פונה ומיועדת לשני המינים.

       

      היקף המשרה: א'-ה' משרה מלאה

      מיקום: יבנה

       

      להגשת מועמדות