בפרק 54 של הפודקאסט שלנו אנו מארחים את אוריאל שמחה, הבעלים והמנכ"ל של חברת ניתאי שירותי חירום.
בפרק זה אוריאל משתף את סיפורו, מנקודת המוצא שלו כחובש בצבא ועד להפיכתו ליזם ולמנכ"ל מצליח בתחום ההכשרה והציוד הרפואי לחירום. אוריאל מספר כיצד יצר מתודולוגיה ייחודית להכשרה רפואית, שהצליחה לבדל את החברה שלו בשוק התחרותי של שירותי החירום הרפואיים באמצעות הקפדה על איכות ושירות יוצאי דופן. הוא מתאר כיצד הצליחה החברה שלו להציע הכשרות רפואיות מותאמות אישית לבתי ספר ולחברות גדולות, דבר שתרם לצמיחה האסטרטגית והעסקית של החברה.
אוריאל מדגיש את החשיבות של הטמעת הרגלים אישיים, כמו למידה מתמדת באמצעים מגוונים והתאמת העסק לאילוצים עולמיים ומדיניים, לדוגמה בתקופת הקורונה כשהחברה החלה להציע הכשרות חירום ביתיות.
בפרק זה תקבלו לצד סיפור המסע גם תובנות ודוגמאות לשימור לקוחות באמצעות מתן חוויית לקוח בלתי נשכחת, כמו הוספת נגיעות אישיות בהכשרות ומעקב קפדני, אשר מייצרים נאמנות יוצאת דופן.
האזנה נעימה!