איך מוסיפים עובד חדש למערכת?

איך מוסיפים עובד חדש למערכת?

כדי להקים עובד חדש במערכת, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:

1. ניגשים למשרד האחורי (Back Office) ולוחצים על "עובדים" בשורת התפריט העליונה.

2. לוחצים על כפתור "עובד חדש".

איך מוסיפים עובד חדש למערכת?

3. במסך שנפתח, מזינים תחת "הקמת עובד" את פרטי העובד – שם, כרטיס מגנטי (ניתן להזין קוד עובד להקלדה ידנית) ופרטי זיהוי נוספים.

איך מוסיפים עובד חדש למערכת

4. תחת "הגדרות לעובד" מגדירים את רמת ההרשאות של העובד (לדוגמה יכול לצפות בדוחות, יכול לבצע החזר תשלום, מאשר פריט במינוס ועוד).

5. לוחצים על כפתור "שמור עובד" בתחתית העמוד.

איך מוסיפים עובד חדש למערכת

6. לאחר הוספת העובד במשרד האחורי, יש לוודא שהעובד יופיע גם בקופה – ניגשים לקופה ולוחצים על "מסך הבית" > "עדכון מידע".

פעולה זו מושכת את כל השינויים האחרונים שבוצעו ב-Back Office ומעדכנת אותם בקופה.

לתשומת ליבכם:

הקופה מבצעת עדכון מידע אוטומטי גם לאחר סגירת דו"ח Z, ולכן לעיתים השינוי יופיע ללא פעולה ידנית.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו