בפרק זה אירחנו את אריה רוזנשטיין – מנהל המותג גולדיס.
אריה, שמשלב כיום ניהול מותג, לימודים בכולל ומשפחה, בגיל 21 וללא ניסיון, רכשו הוא ואישתו מעדנייה והפכו אותה למותג מוביל.
בפרק זה נפגוש בפריצה המסחררת לעולם האיקומרס לצד מיקוד השיווק לקהל החרדי שאפשר צמיחה מהירה של מעדנייה ירושלמית קטנה בראשית שנות ה- 80, ולאחר 8 שנים הפכה לרשת ממותגת, מעוצבת ומשגשגת שמוכרת לקהלים רבים, בהם חילוניים.
אריה מספר בגילוי לב על ההתמודדות עם אתגרי הפנייה לקהל החרדי, על תהליכים עסקיים ושיווק דיגיטלי, על אסטרטגיות להתמודדות עם כישלונות והצלחות ואיך תקופת הקורונה היוותה נקודת מעבר למכירה און-ליין ודחפה להיערכות בת חודש ימים למערך שכלל לא היה קיים.
בפרק הזה תקבלו הצצה למאחורי הקלעים של התאמה לאתגרים ושינויים שנדרשו לאורך הדרך כדי להגדיל את אפשרויות החשיפה, צרכים משתנים וערבות הדדית בעת מלחמה.
האזנה נעימה