איך מחברים את הקופה לרשות המיסים לצורך קבלת מספרי הקצאה?

איך מחברים את הקופה לרשות המיסים לצורך קבלת מספרי הקצאה?

על מנת לחבר את הקופה לפורטל רשות המיסים, יש לעקוב אחר השלבים הבאים:

1. נכנסים לאתר רשות המיסים דרך מחשב או טלפון, ונרשמים לשירותים הדיגיטליים של רשות המיסים – אם כבר קיים משתמש ברשות המיסים, ממשיכים לשלב 2.
2. מתחברים לאתר רשות המיסים דרך המשרד האחורי או דרך הקופה:
א. במשרד האחורי (Back Office) לוחצים על תפריט "הגדרות" ולאחר מכן על "התחברות לרשות המיסים".

תמונת מסך

תמונת מסך

תמונת מסך

ב. בקופה – לוחצים על הכפתור "חיבור לרשות המיסים" במסך הבית. לאחר הלחיצה ייפתח ברקוד אותו סורקים באמצעות הסמארטפון, ולאחר מכן מתחברים לאתר רשות המיסים דרך הטלפון הנייד.

תמונת מסך - מובייל

תמונת מסך - מובייל

לאחר חיבור הקופה לפורטל רשות המיסים, ניתן לקבל מספר הקצאה לחשבונית באופן הבא:
1. בעת ביצוע עסקת חשבונית מס בסכום של 20,000 ש"ח ומעלה (לפני מע"מ), יופיע פופ-אפ על גבי מסך הקופה באופן אוטומטי.
2. בפופ-אפ זה מתקבלת האפשרות לקבל מספר הקצאה לחשבונית המופקת, אם לא שוייך לקוח ספציפי לעסקה – מזינים בפופ אפ את פרטי הלקוח ולוחצים על "אישור".

תמונת מסך - מובייל

3. לאחר האישור, החשבונית תישלח באופן אוטומטי לרשות המיסים, ומספר ההקצאה יופיע על גבי חשבונית המס המודפסת.

לתשומת ליבכם – גם כאשר הקופה פועלת במצב אופליין, ניתן לקבל מספר הקצאה ולהשתמש בממשק כרגיל.
שימו לב:
o יש להתחבר בנפרד עבור כל חנות. אם אתם מפעילים מספר סניפים, יש להתחבר לאתר רשות המיסים דרך כל קופה בנפרד.

o ניתן לעבור בין הסניפים באמצעות לחיצה על הסניף הרלוונטי ברשימת הסניפים בצד שמאל בתפריט העליון בבק אופיס.

o החיבור תקף למשך שלושה חודשים בלבד. בתום תקופה זו, יש לבצע את תהליך ההתחברות מחדש.

o אם תנסו להפיק מספר הקצאה לאחר שתוקף ההתחברות יפוג, המערכת תתריע בפניכם שיש להתחבר מחדש לאתר רשות המיסים.

 

 

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו