ראשי | מסופים | מה עושים אם המסוף מציג את ההודעה "App keeps stopping"?
אם מופיעה ההודעה "App keeps stopping" עם שם האפליקציה בתחילת ההודעה, יש ללחוץ על "X – Close app" (סגירת אפליקציה).
אם הבעיה חוזרת על עצמה, יש לפנות למוקד השירות והתמיכה לצורך טיפול.
נושא הפניהסליקה לחנות אינטרנטיתמסופון או קופה לעסקחשבונית וסליקה לפרילנסריםפתרונות לחברות ורשתותאפשרויות התממשקות ו-APIסטארטאפיםשונותפניה לשירות הלקוחות
לקוח קיים?כןלא
הוכח שאינך רובוט
5+5=?
לקבלת עדכונים ודברי דואר למייל
שליחת פנייה