במקרה של תקלת תקשורת במסוף המבוסס על תקשורת אינטרנטית, יש לבדוק את שורת החיווי של המכשיר על ידי לחיצה על הכפתור הירוק.
אם מופיע אייקון בצבע ירוק, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:
1. מבצעים תקשורת לשב"א – לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
2. אם התקשורת לא מתבצעת באופן תקין – מכבים את הראוטר למשך חצי דקה ומדליקים אותו מחדש.
3. מאתחלים את המסוף על ידי לחיצה במקביל על הכפתור הצהוב וכפתור הנקודה במסוף.
4. מוודאים שהאינטרנט פועל על ידי גלישה לאתרים שונים ממכשירים אחרים המחוברים לאותה רשת.
5. מבצעים תקשורת לשב"א פעם נוספת – במסך הראשי של המסוף לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
אם מופיע אייקון בצבע צהוב או אפור, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:
1. מכבים את הראוטר ולאחר מספר שניות מדליקים אותו מחדש.
2. מנתקים את כבל הרשת הייעודי מהמסוף (כניסת EHT) ומהראוטר, ולאחר מספר שניות מחברים אותו מחדש.
3. מוודאים שהכבל מחובר היטב. אם אפשר, מחברים אותו ליציאה אחרת בראוטר – רצוי ליציאה שמחובר אליה מכשיר שגולש באינטרנט באופן תקין.
4. מאתחלים את המסוף על ידי לחיצה במקביל על הכפתור הצהוב וכפתור הנקודה במסוף.
5. פועלים לפי צבע האייקון:
• אם האייקון בשורת החיווי הופך לירוק – נכנסים לתפריט הראשי ומבצעים תקשורת לשב"א על ידי לחיצה על "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
• אם האייקון בשורת החיווי עדיין צהוב, יש לפנות לספק התקשורת על מנת לבדוק את הגישה לכתובות הרשת הנחוצות, ובנוסף לוודא מולו את תקינות הגדרות הרשת.
אם לאחר ביצוע כל השלבים האייקון בשורת החיווי מופיע בצבע אפור או שהתקלה לא נפתרה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך המשך טיפול.