מה עושים אם העסקאות לא מסתנכרנות עם פורטל Hyp?

מה עושים אם העסקאות לא מסתנכרנות עם פורטל Hyp?

אם העסקאות שבוצעו במסוף לא מסתנכרנות עם פורטל Hyp, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:

1. סוגרים את אפליקציית HYPOS על ידי לחיצה על ≡ או על ■ בצד ימין למטה, ולאחר מכן לחיצה על כפתור כפתור X אפליקציית HYPOS.

2. נכנסים מחדש לאפליקציית HYPOS.

3. לוחצים על תפריט ≡ ובודקים אם מופיעה נקודה ירוקה עם הכיתוב "online / מחובר".

אם התקלה נמשכת או שהנקודה הירוקה לא מופיעה, יש לפנות למוקד השירות והתמיכה.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו