אם המסוף מאתחל את עצמו במהלך ההדפסה, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:
1. מוודאים שספק הכוח (השנאי) מחובר כראוי הן למסוף והן לשקע החשמל בקיר.
2. מנתקים את כל החיבורים מגב המסוף ומהשקע החשמלי, ומחברים אותם מחדש.
3. מבצעים ניסיון הדפסה של שובר אשראי או דוח הפקדה, ובודקים האם התקלה נפתרה.
אם התקלה עדיין נמשכת, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לצורך סיוע נוסף.
לתשומת ליבכם: אם המסוף מבצע אתחול עצמי במהלך ביצוע עסקה, יש להוציא העתק של שובר האשראי האחרון, על מנת לוודא שלא בוצע חיוב כפול, או לחלופין, שהחיוב כלל לא בוצע.