מה עושים בהופעת ההודעה "בעיה במסוף אשראי, הגדרות המסוף אינן תואמות לאפליקציה"?

מה עושים בהופעת ההודעה "בעיה במסוף אשראי, הגדרות המסוף אינן תואמות לאפליקציה"?

במקרה שמופיעה הודעת השגיאה: "שגיאה – בעיה במסוף אשראי, הגדרות המסוף אינן תואמות לאפליקציה" יש לבדוק האם המספרים המוצגים בהודעה זהים.

אם המספרים שונים, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לטיפול בתקלה.

אם המספרים זהים, כמו בהודעה הבאה:

שגיאה במסוף Hypos מספרים תואמים

יש לסגור את אפליקציית HYPOS על ידי לחיצה על ≡ או על ■ בצד ימין למטה, ולאחר מכן לחיצה על . לאחר מכן יש להיכנס לאפליקציה.

אם ההודעה עדיין מופיעה, יש לפנות למוקד השירות והתמיכה להמשך טיפול.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו