ה15/3/20 היה היום בו השתנה הכל. המכירות נעצרו, החנויות נסגרו והעסק ניצב על פי תהום. מגיפת הקורונה עמדה להפיל עסק בן 9 עשורים שרק זמן קצר לפני כן נכנסה מור באום, דור שלישי למותג הנעליים – באום ברחובות, לניהולו.
משקווי האשראי שניתנו לעסק נוצלו באופן מלא והבנקים אמרו לא עוד, מור הבינה שיש רק דרך אחת להציל את המצב – העברת הפעילות לאונליין.
כך במשך 6 ימים היא עמלה יום ולילה, לומדת, מצלמת, כותבת, ומעלה מוצרים לחנות האינטרנטית בתקוה שתצליח ליצור מקור הכנסה חלופי לעסק ותאפשר רכישת נעלים לאנשים שיושבים בסגר.
עם ההחלטה על הקמת החנות האינטרנטית מור לוקחת החלטה אמיצה נוספת – מיקוד החנות בנישה ייחודית של נעלי נשים במידות גדולות.
וכך החנות יוצאת לדרך. עובר יום ועוד יום ו ביום השלישי – מכירה ראשונה, אחריה שניה, שלישית… חודש אחר כך מור כבר יודעת – יש לה הצלחה מסחררת ביד!
ההתגברות על הפחדים הטכנולוגיים, ההחלטות העסקיות האמיצות, הקמת קהילה לנשים עם מידות נעלים גדולות, צמצום הוצאות העסק והעברת משקל הכנסות העסק לאונליין – הם רק חלק מהשיעורים אותם למדה מור בזמן קצר. אלה המכשולים, שכיזמים ובעלי עסקים אנחנו פוגשים, שהופכים אותנו חזקים ומסוגלים יותר. וזה גם הסיפור של מור באום.