ראשי | מסופים | מה עושים במקרה של תקלות תוכנה במסוף?
במקרה של תקלת תוכנה, יופיעו על מסך המסוף אחת מההודעות הבאות:
• Alert irruption • Unauthorized • Terminal temper • Hit a key
עם הופעת ההודעות, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך תיאום טכנאי.
נושא הפניהסליקה לחנות אינטרנטיתמסופון או קופה לעסקחשבונית וסליקה לפרילנסריםפתרונות לחברות ורשתותאפשרויות התממשקות ו-APIסטארטאפיםשונותפניה לשירות הלקוחות
לקוח קיים?כןלא
הוכח שאינך רובוט
4+4=?
לקבלת עדכונים ודברי דואר למייל
שליחת פנייה