מה עושים במקרה של תקלה בתקשורת הסלולרית?

מה עושים במקרה של תקלה בתקשורת הסלולרית?

אם נראה שהמסוף לא מצליח להתחבר לרשת הסלולרית, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:

1. לוחצים על הכפתור הירוק ובודקים אם מופיעים לפחות ארבעה פסי קליטה בשורת החיווי בחלק העליון של המסך.

2. מוודאים שמתחת לפסי הקליטה מופיע שם של אחת מחברות הסלולר ("סלקום", "פרטנר" או "פלאפון"), בשביל לוודא שהמסוף מחובר לרשת הסלולרית.

3. מבצעים תקשורת יזומה לשב"א: במסך הראשי לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".

4. אם המסוף לא מבצע את התקשורת – מכבים אותו, מדליקים מחדש, ומשנים את המיקום שלו.

5. לאחר ההפעלה מחדש, בודקים שוב את הקליטה ומבצעים פעם נוספת תקשורת יזומה לשב"א.

אם התקלה נמשכת והמסוף עדיין לא מצליח לבצע תקשורת לשב"א, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך המשך טיפול.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו