ראשית, יש לוודא כי נעשה שימוש בנייר טרמי תקין. נייר פגום או לא מתאים עלול לגרום להדפסה חלשה או לא קריאה. על מנת לבדוק את תקינות הנייר ניתן לקשקש עליו עם הציפורן, אם מופיע סימן כהה וברור – הנייר תקין.
בנוסף ניתן לדלל את כמות הנייר המוכנסת למסוף, עודף נייר עלול להשפיע על איכות ההדפסה.
אם התקלה נמשכת, יש להחליף את גליל הנייר בגליל חדש ולבדוק האם ההדפסה משתפרת.
במקרה שההדפסה עדיין חלשה או לא קריאה, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לקבלת סיוע נוסף.