אם המסוף מאתחל את עצמו במהלך ההדפסה, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:
1. מבצעים פעולת הדפסה ובודקים אם המסוף מבצע אתחול עצמי.
2. אם מתבצע אתחול, מנתקים את הסוללה ומחברים אותה מחדש.
3. מבצעים ניסיון הדפסה נוסף ובודקים האם התקלה נפתרה.
4. מוודאים שהסוללה אינה קרובה להתרוקנות – מצב סוללה חלש עלול לגרום לאתחול במהלך ההדפסה.
5. אם התקלה נמשכת, מחברים את המסוף למטען ובודקים אם ההדפסה מתבצעת כראוי.
אם גם בעת חיבור למטען התקלה עדיין נמשכת, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות.
לתשומת ליבכם: אם המסוף מבצע אתחול עצמי במהלך ביצוע העסקה, חובה להוציא העתק של שובר האשראי האחרון. כך ניתן לוודא שלא בוצע חיוב כפול, או לחלופין, שהחיוב כלל לא בוצע.