אם נראה שהמסוף לא מצליח להתחבר לרשת הסלולרית, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:
1. לוחצים על הכפתור הירוק ובודקים אם מופיעים לפחות ארבעה פסי קליטה בשורת החיווי בחלק העליון של המסך.
2. מוודאים שמתחת לפסי הקליטה מופיע שם של אחת מחברות הסלולר ("סלקום", "פרטנר" או "פלאפון"), בשביל לוודא שהמסוף מחובר לרשת הסלולרית.
3. מבצעים תקשורת יזומה לשב"א: במסך הראשי לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
4. אם המסוף לא מבצע את התקשורת – מכבים אותו, מדליקים מחדש, ומשנים את המיקום שלו.
5. לאחר ההפעלה מחדש, בודקים שוב את הקליטה ומבצעים פעם נוספת תקשורת יזומה לשב"א.
אם התקלה נמשכת והמסוף עדיין לא מצליח לבצע תקשורת לשב"א, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך המשך טיפול.