מה עושים במקרה של תקלת תקשורת אינטרנטית במסוף?

מה עושים במקרה של תקלת תקשורת אינטרנטית במסוף?

במקרה של תקלת תקשורת במסוף המבוסס על תקשורת אינטרנטית, יש לבדוק את שורת החיווי של המכשיר על ידי לחיצה על הכפתור הירוק.

אם מופיע אייקון בצבע ירוק, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:

1. מבצעים תקשורת לשב"א – לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
2. אם התקשורת לא מתבצעת באופן תקין – מכבים את הראוטר למשך חצי דקה ומדליקים אותו מחדש.
3. מאתחלים את המסוף על ידי לחיצה במקביל על הכפתור הצהוב וכפתור הנקודה.
4. מוודאים שהאינטרנט פועל על ידי גלישה לאתרים שונים ממכשירים אחרים המחוברים לאותה רשת.
5. מבצעים תקשורת לשב"א פעם נוספת – במסך הראשי של המסוף לוחצים על "תפריט" ← "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".

אם מופיע אייקון בצבע צהוב או אפור, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:

1. מוודאים שכבל התקשורת האינטרנטית (כבל Type C) היוצא מהמסוף מחובר לכניסה המסומנת "POS" בקופסה החיצונית.
2. מכבים את הראוטר ולאחר מספר שניות מדליקים אותו מחדש.
3. מנתקים את כבל הרשת הייעודי מהמסוף (כניסת EHT) ומהראוטר, ולאחר מספר שניות מחברים אותו מחדש.
4. מוודאים שהכבל מחובר היטב. אם אפשר, מחברים אותו ליציאה אחרת בראוטר – רצוי ליציאה שמחובר אליה מכשיר שגולש באינטרנט באופן תקין.
5. מאתחלים את המסוף על ידי לחיצה במקביל על הכפתור הצהוב וכפתור הנקודה במסוף.
6. פועלים לפי צבע האייקון:
• אם האייקון בשורת החיווי הופך לירוק – נכנסים לתפריט הראשי ומבצעים תקשורת לשב"א על ידי לחיצה על "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
• אם האייקון בשורת החיווי מופיע בצבע צהוב או בצבע אפור – יש להחליף את כבל הרשת (ניתן להשתמש בכבל רשת סטנדרטי, אותו אפשר למצוא בכל חנות חשמל). לאחר ההחלפה יש ללחוץ במקביל על הכפתור הצהוב וכפתור הנקודה במסוף על מנת לאתחל אותו.

כעת יש לבדוק את שורת החיווי פעם נוספת:
– אם האייקון בשורת החיווי הופך לירוק – נכנסים לתפריט הראשי ומבצעים תקשורת לשב"א על ידי לחיצה על "תקשורת" ← "תקשורת לשב"א".
– אם האייקון בשורת החיווי צהוב, יש לפנות לספק התקשורת על מנת לבדוק את הגישה לכתובות הרשת הנחוצות, ובנוסף לוודא מולו את תקינות הגדרות הרשת.

אם לאחר ביצוע כל השלבים האייקון בשורת החיווי מופיע בצבע אפור או שהתקלה לא נפתרה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך המשך טיפול.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו