מה עושים במקרה של תקלת נייר?

מה עושים במקרה של תקלת נייר?

אם המסוף אינו מדפיס או מציג תקלה הקשורה לנייר, יש לבדוק את הדברים הבאים:

– לוודא שנעשה שימוש בנייר טרמי תקין, התואם למידות הנדרשות עבור המסוף:
רוחב 5.7 ס"מ, קוטר 3.5 ס"מ.

– לוודא שגליל הנייר מונח בצורה נכונה בתוך מגירת הנייר, כאשר הצד המיועד להדפסה פונה כלפי מעלה.

– לבדוק שהתושבת והמכסה של מגירת הנייר שלמים, תקינים ונקיים – ללא ברזלים חשופים, לכלוך או חסימה.

– אם גליל הנייר הסתיים, יש להחליף אותו בגליל חדש ולוודא שהוא ממוקם כהלכה בתוך המסוף.

אם לאחר כל הבדיקות התקלה נמשכת, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לקבלת סיוע נוסף.

האם התשובה עזרה לך?

knowledge center phoneכן, תודה!
knowledge center phoneלצערי לא

לא מצאתם את מה שחיפשתם? אנחנו פה בשבילכם




    הוכח שאינך רובוט

    בואו נדבר
    אנחנו עונים מהר כמעט כמו פתרונות התשלום שלנו