סטיקרים בתקשורת עסקית
כשמדברים על עסקים, קל לחשוב על קופות ממוחשבות, סליקה אינטרנטית ומסופי סליקה EMV. לעומת זאת, אחד הדברים האחרונים שיעלו בראש הם סטיקרים מצחיקים לווצאפ, אבל תופתעו לגלות איך הדבר הקטן הזה יכול לשנות את כללי המשחק כשמדובר בתקשורת מול לקוחות.
במקום לשלוח הודעות רשמיות שלעיתים מרגישות נוקשות או ריקות מאמוציות, מדבקות לוואסטאפ מאפשרות לעסקים לדבר בצורה קצת יותר… אנושית.
תארו לעצמכם שאתם שולחים ללקוח הודעת תזכורת על תשלום. במקום הודעה כמו "היי, רק תזכורת שהתשלום עדיין לא הועבר", תוכלו לשלוח סטיקר מצחיק של שטרות מעופפים באוויר, וזהו – כל הסיטואציה נראית הרבה פחות מאיימת.
הלקוח מבין את המסר, אבל גם מקבל אותו בחיוך. זה כוחם של סטיקרים לווצאפ: הם מרככים את המילים, אבל עדיין מעבירים את המסר ומשאירים אתכם בשליטה.
סטיקרים מצחיקים הופכים כל שיחה ליותר כיפית, אבל מעבר לזה – הם גם מביאים ערך מוסף לתקשורת מול הלקוחות. זה לא רק עוד סמיילי, זה ממש חלק מהמותג שלכם.
עם סטיקרים ממותגים שמתאימים לשפה של העסק, קל לבנות שפה תקשורתית שתבדיל אתכם מהמתחרים. וזה לא נגמר שם – לקוחות יזכרו את הסטיקר שהם קיבלו מכם, ואולי אפילו ישתפו חברים בסטיקרים מצחיקים. ככה, ממש בקלות, תשאירו רושם טוב וחיובי בלי הרבה מאמץ.
אז אם עד עכשיו חשבת שסטיקרים בוואטסאפ מיועדים רק לשיחות אישיות עם חברים ומשפחה, הגיע הזמן לחשוב שוב.
בתקשורת עסקית, כל דבר קטן יכול לעשות את ההבדל, וסטיקרים לוואטסאפ הם דוגמה מושלמת לאיך אפשר להפוך תקשורת יומיומית ליותר נעימה, נגישה ומשעשעת.
למה לי סטיקרים עכשיו?
חשבתם פעם כמה כוח יכול להיות לסטיקר קטן אחד? כשמדובר בעסקים קטנים או גדולים, סטיקרים ל-WhatsApp לא רק מוסיפים טאץ' אישי, אלא משדרים משהו הרבה יותר עמוק – את האישיות של העסק שלכם.
חיזוק המותג
סטיקרים בעיצוב אישי הם דרך מעולה להדגיש את הזהות המותגית שלכם. בין אם אתם מתמקדים באווירה קלילה וכיפית, או אולי באווירה יותר מקצועית – הכנת סטיקרים ממותגים יכולה לעזור ללקוחות לזכור אתכם בצורה מקורית.
אפשר ליצור סטיקרים בעיצוב אישי אשר ישקפו את הערכים של העסק, או אפילו ליצור דמויות מצוירות שיהפכו לחלק מהשפה המותגית שלכם. ככל שהשפה שלכם תתבטא יותר דרך הסטיקרים, כך הלקוחות יזהו את המותג שלכם בכל פעם מחדש.
תקשורת קלילה ונעימה
בעידן שבו כולנו מוצפים במיילים, הודעות ובעיקר – המון טקסטים מכל כיוון, לפעמים כל מה שצריך זה קצת קלילות.
במקום לשלוח הודעות ארוכות או רשמיות מדי, הוספת סטיקר מצחיק או חמוד יכולה להפוך שיחה עסקית לרגועה יותר. לקוח שמקבל סטיקר לוואטסאפ לא מרגיש שהוא נמצא תחת לחץ; להיפך, הסטיקרים הופכים את האינטראקציה לנעימה ונוחה יותר.
שיפור חוויית הלקוח
בסופו של יום, כולנו בני אדם – וסטיקרים ל-WhatsApp יכולים לעזור לזכור את זה.
לקוחות שמקבלים מכם מדבקות סטיקרים מרגישים יותר קרובים אליכם. הם מבינים שלא מדובר רק בעסק שמנסה למכור, אלא במישהו שמבין אותם ורוצה לשמור על אווירה חיובית.
היכולת לשלב מסרים עסקיים עם שפה כיפית הופכת את התקשורת לפחות פורמלית ויותר חווייתית.
שורה תחתונה? סטיקרים לוואטסאפ לעסקים הם הרבה מעבר לגימיק – שימוש בסטיקרים מותאמים לעסק זה כלי לחיזוק המותג שלכם, להנעמת התקשורת עם הלקוחות, ולשיפור כללי של חוויית הלקוח.
איך להכין סטיקרים לוואטסאפ?
ואם כבר מדברים על סטיקרים מצחיקים או סטיקרים ממותגים שמייצגים את העסק שלכם, כדאי לדעת איך עושים את זה נכון. אז איך מכינים סטיקרים בוואטסאפ?
יצירת סטיקרים זה לא בהכרח עניין מסובך מדי. למעשה, אפשר להשתמש באפליקציות ייעודיות או בכלים פשוטים כדי ליצור סטיקרים משלכם.
אז איך יוצרים סטיקרים בוואטסאפ? בקלות! תהליך הכנת סטיקרים לוואטסאפ כולל מספר שלבים:
בחירת תמונות – כדאי לבחור תמונות שמתאימות לערכים של העסק שלכם ושיכולות לשדר את המסר בצורה ברורה. למשל, תמונות משעשעות או חמודות יתאימו לעסק עם אופי קליל וכיפי.
חיתוך רקעים – לאחר שבחרתם תמונה, תוכלו להשתמש בכלים ייעודיים לחיתוך הרקע של התמונה, כך שהסטיקר לווצאפ ייראה מקצועי ואיכותי.
הוספת עיצובים מותאמים אישית – כאן נכנס הצד היצירתי שלכם! תוכלו להוסיף דמויות מצוירות, את לוגו העסק, וגם טקסטים קצרים שיעבירו את המסר של העסק בצורה ייחודית.
סטיקרים בעיצוב אישי הם דרך מצוינת לבדל את העסק שלכם ולהשאיר רושם ייחודי אצל הלקוחות. אבל אם אין לכם זמן, כוח או סבלנות להתעסק ביצירת סטיקרים לוואטסאפ, אנחנו ממש לא שופטים.
במקרה הזה, במקום להתחיל להבין איך יוצרים סטיקרים בווצאפ, תוכלו לבחור בפתרון מהיר יותר שיחסוך לכם זמן: להשתמש בסטיקרים קיימים!
ברחבי הרשת נמצאים לא מעט סטיקרים לוואטסאפ להורדה. תוכלו לחפש סטיקרים בעברית שכבר מותאמים לתחום העסקי, וכוללים מסרים שמסייעים לשמור על תקשורת חביבה, נעימה ועניינית עם הלקוחות שלכם.
כך לא תצטרכו להתעסק באיך ליצור סטיקרים בוואטסאפ, והשאלה היחידה שתעניין אתכם היא רק איך מורידים סטיקרים לוואטסאפ.
ואם כבר מדברים על סטיקרים לעסקים בוואטסאפ, שנעבור לחלק הבא?
הסטיקרים לעסקים של Hyp: כי לפעמים המילים פשוט לא מספיקות
בעולם שמתנהל בחלקו הגדול גם בוואטסאפ, כל הודעה חשובה – וכל תגובה חשובה עוד יותר.
לכן, יצרנו סטיקרים חינם לוואטסאפ שיעזרו לכם לתקשר עם הלקוחות בצורה קלילה, אבל גם ברורה.
הנה כמה דוגמאות לסטיקרים לעסקים שתוכלו לשלב בשיחות מול הלקוחות שלכם ולגרום להם לחייך (אפילו כשהם קצת באיחור עם התשלום).
כי לפעמים, כל מה שצריך זה להרגיע את הלקוח ולהראות שאתם מטפלים בהכל, בלי מילים מיותרות.
שלחתם חשבונית דיגיטלית במייל? עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח לא פספס אותה.
למצבים שבהם אתם צריכים תגובה מלקוח שפשוט נעלם…
הסטיקר האולטימטיבי לשעות המאוחרות. לקוח שולח הודעה ב-23:00 בלילה? אל דאגה, יש לכם דרך פשוטה להגיד לו שתדברו מחר.
לקוחות מאחרים בתשלום? הנה דרך חמודה ומשעשעת להזכיר להם בנעימות שהם לא שילמו עדיין.
רק כדי לוודא שהלקוח שלכם יודע שהכול מתקתק כמו שצריך.
כשחשבונית דיגיטלית מחכה לתשומת לב, היא מבקשת יפה (עם קצת עזרה מהסטיקר הזה).
ואם הלקוח עדיין מתעכב? הנה דרך חמודה להראות לו כמה תשלום בזמן זה דבר חשוב.
סטיקרים לעסק לשיפור הקשר עם הלקוחות
אין כמו סטיקר טוב כדי להרים את מצב הרוח, אבל זה לא הכל – לסטיקרים לווצאפ יש השפעה אמיתית על הקשר שלכם עם הלקוחות. אתם בטח מכירים את זה: לפעמים המילים הרשמיות (והקצת מרוחקות) לא ממש מתאימות. בדיוק כאן סטיקרים לעסק נכנסים לתמונה.
שוברים את הקרח, בסטייל
במקום לשלוח הודעה יבשה ומנומסת, סטיקר מתאים יכול להיות בדיוק מה שיעשה את ההבדל.
למשל, אחרי שיחה ארוכה על תנאי תשלום או הצעת מחיר, סיום השיחה עם סטיקר קליל כמו "טופל!" יכול להקליל את האווירה ולהפוך את השיחה לנעימה יותר. הסטיקרים נותנים לכם דרך פשוטה ונוחה לשבור את הקרח ולהוסיף חיוך לכל שיחת וואטסאפ.
אנושיים יותר = אמינים יותר
היכולת שלכם להכניס קצת הומור וחום אנושי לתוך התקשורת היא מה שיגרום ללקוחות לחבב אתכם יותר.
כאשר אתם משתמשים בסטיקרים לווצאפ, אתם מראים ללקוחות שאתם לא רק "עוד עסק", אלא גם אנשים מאחורי העסק – כאלה שאכפת להם ושיודעים להעריך קשר חם ואנושי, וזה מייצר אמון.
תגובה במהירות הסטיקר
בעולם שבו התקשורת היא מהירה ודינמית, ללקוחות חשוב לקבל מענה מהיר.
עם מדבקות לוואטסאפ כמו "אני על זה!" או "החשבונית אצלך במייל", אתם יכולים להעביר את המסר שהכל מטופל במהירות, תוך כדי שאתם יוצרים חיבור רגשי. הסטיקרים לא רק מעבירים את המידע, אלא גם יוצרים אווירה נינוחה ואנושית שמחזקת את הקשר.
במקום להתאמץ ולהסתבך עם ניסוח הודעה ארוכה ומפורטת, פשוט שלחו סטיקר שמתאים למצב!
סטיקרים כדרך להקטין לחץ
במיוחד במצבים פחות נעימים – כמו כשלקוח עדיין לא העביר תשלום – סטיקרים לעסקים הם כלי מושלם להוריד את רמת הלחץ.
המדבקות של Hyp מאפשרות לכם להעביר מסרים חשובים במינון נכון של הומור וחום אנושי.
כך, במקום לשלוח הודעה נוזפת או לשאול בצורה ישירה על התשלום שאתם מחכים לו כבר שבועות, הסטיקר "אם הייתי חתול הייתי מגרגר על תשלום בזמן" מעביר את המסר בעדינות.
השימוש בסטיקרים לעסק מפחית את המתח בסיטואציות רגישות ושומר על הטון החיובי גם כאשר יש צורך בהתערבות ישירה. כך, השיחה נשארת נעימה ומכבדת, גם כאשר המסר שאתם רוצים להעביר הוא כבד או קשה יותר.
פתרון תקשורתי פשוט ונגיש
הסטיקרים של Hyp הם כלי פשוט וקל לשימוש שנותן מענה מהיר למגוון מצבים בעסק. הם מאפשרים לכם להוסיף נגיעה אישית לכל שיחה בלי להתאמץ יותר מדי.
אין צורך במיתוג או התאמה אישית – Hyp כבר עושה את העבודה עבורכם, אתם רק צריכים לבחור את הסטיקר המתאים ולשלוח.
עכשיו כשאתם מכירים את הכוח של סטיקרים…
זה הזמן לשלב אותם בשיחות היומיומיות בוואטסאפ בשביל להקל על התקשורת שלכם עם הלקוחות!
בעזרת הסטיקרים לעסקים תוכלו לשמור על קשר נעים, מהיר ויעיל עם כל לקוח. בין אם זה להוסיף סטיקר חמוד בסוף שיחה או להשתמש בהם כדי להוריד לחצים ולהפוך מצבים מורכבים לנעימים יותר – הסטיקרים לעסק של Hyp נועדו בדיוק בשבילכם!
איך מורידים סטיקרים לוואטסאפ? ממש בקלות! היכנסו לקישור הבא מהטלפון הנייד ולחצו על כפתור INSTALL STICKERS על מנת להוריד את אפליקציית Sticker Maker. כעת היכנסו לקישור לסטיקרים של Hyp ולחצו על כפתור Add To WhatsApp.
זה הכל! עכשיו חבילת הסטיקרים לעסקים של Hyp תופיע באפליקציית הוואטסאפ שלכם, ותוכלו להשתמש בסטיקרים בכל הזדמנות שתרצו.
אז למה אתם מחכים? הורידו את חבילת הסטיקרים לעסק והתחילו לשלוח סטיקרים בוואטסאפ ולהפוך כל שיחה להזדמנות לחיבור נעים וקליל!