למה צרכנים אוהבים כל כך לשלם באמצעות ביט?

בקצרה, זה הרבה יותר נוח. אפליקציות תשלום מאפשרות ללקוחות להימנע מבזבוז זמן, ולהשלים את העסקה הנדרשת בתהליך פשוט ונטול אתגרים. כבר אין צורך לשלוף את כרטיס האשראי, להקליד כתובות של אתרים או להסתבך עם כסף מזומן.

לאחר ההתקנה הראשונית של ביט, כל לקוח יכול לבצע העברה בתהליך פשוט וידידותי, תוך מספר שניות. בין אם על ידי סריקת קוד QR שיעביר אותו לעמוד התשלום, הזנת מספר טלפון נייד או קבלת דרישת תשלום לנייד מבית העסק. ובואו נודה באמת – במציאות שבה הסמארטפון לא עוזב אותנו אפילו לרגע, הרבה יותר פשוט וידידותי לשלם באמצעותו מאשר לחפש את הכספומט הקרוב.

אבל זה כמובן לא הכול. סיבה נוספת שהופכת את ביט לפתרון מועדף על צרכנים היא שמדובר בדרך תשלום מאובטחת. כזו שמעניקה פתרון לרבים מהאתגרים שקשורים לגניבה והונאה באמצעות כרטיסי אשראי.

מאחר שהתשלום עם ביט מתבצע דרך הטלפון הנייד, תהליך האישור שלו יכול להתבצע על ידי הזנת הקוד הסודי של הנייד או טביעת האצבע של המשתמש. מה שאומר שכבר לא צריך לחשוש מאובדן כרטיס האשראי או לזכור את הסיסמה שלו.

בנוסף, לא צריך להיפרד מאמצעי התשלום אפילו לרגע, וניתן לבצע עסקאות ללא צורך במגע.

יתרון נוסף קשור לעובדה שהמידע היחיד שיש לחלוק עם בעל העסק לצורך אישור התשלום הוא מספר הטלפון, ולפעמים אפשר לוותר אפילו על השלב הזה. כך שגם החשש מפני גניבת פרטי כרטיס האשראי או פרטים אישיים נוספים יכול לקבל מענה אפקטיבי.

חשוב להוסיף שכלל התשלומים הקודמים מוצגים באפליקציה באופן מרוכז, מה שמאפשר לכל לקוח לעקוב אחר העסקאות ולדעת בדיוק למי הועבר תשלום ומתי.

לקוחות מרוצים – עסקים צומחים

היתרונות שמציעים ארנקים דיגיטליים ואפליקציות תשלום כמו ביט, אינם בלעדיים רק ללקוחות, אלא משפיעים לחיוב גם על בתי העסק עצמם. אלו כמה מהסיבות שיהפכו את התשלום עם ביט לבחירה נוחה גם עבורכם:

אמצעי תשלום נפוץ וזמין

צרכנים יעדיפו להשלים עסקה בתהליך שהם מכירים, ויותר מזה – תהליך שמקנה להם ביטחון בכל הקשור לשמירה על פרטיהם האישיים.

עקב זה שהלקוחות שלכם כבר משתמשים בביט ברמה היומיומית, הם ישמחו לבצע רכישה בבית עסק שמציע להם פתרון תשלום שהם מכירים. כזה שמציע את כל היתרונות בהיבטי האבטחה, אך במקביל גם לא מחייב אותם ללמוד כלים חדשים ומסובכים.

למעשה, תוכלו למצוא משתמשי ביט כמעט בכל קבוצת גיל, כך שלא מדובר בסוג תשלום שפונה רק למשתמשים בעלי מאפיינים ספציפיים.

יכולת להעביר דרישות תשלום

רבים מהעצמאים מכירים היטב את ה"מרדף" אחר התשלומים. על מנת לפשט את תהליך קבלת התשלום, ביט מאפשרת למוטבים עצמם לשלוח בקשות לתשלום אל משלמים רלוונטיים.

מה שאומר שאתם לא צריכים לקוות שהלקוחות רשמו את מספר הטלפון הנכון ולחכות שיעשו את הצעד הראשון. תוכלו לבקש מהלקוח שלכם את מספר הטלפון שלו, ולשלוח לו בקשה לתשלום באופן פשוט וידידותי.

קיצור תהליך התשלום

בזכות זה שמספר הטלפון הוא, כאמור, המידע היחיד שנדרש, שני הצדדים יכולים לחסוך זמן ולבצע רכישה במהירות. במקרה של שימוש בשירות ביט לעסקים, ניתן לבצע תשלום על ידי סריקת קוד QR שמייתר את הצורך בהזנת מספרי טלפון. נרחיב על זה בסעיפים הבאים.

התאמה לכל עסק

בשונה מכלים שמתאימים רק לחלק מבתי העסק, ניתן להיעזר ביתרונות של ביט בין אם אתם בעלי עסקים קטנים, עסקים גדולים, עצמאיים, חברות או ארגונים בכל תחום. אז במקרה שהתלבטתם אם bit מתאים גם לכם, רוב הסיכויים שהתשובה היא חיובית.

רושם ראשוני

על אף הרצון לתמוך בעסקים חדשים, לקוחות רבים עשויים לחשוש מביצוע עסקה אצל עסק שהם לא מכירים לעומק. עסקים שתומכים בפתרונות תשלום מתקדמים כבר מהרגע הראשון, יוצרים רושם ראשוני חיובי על לקוחות פוטנציאליים, מבססים את עצמם כעסקים מובילים ו"רציניים" ומגדילים את הסיכוי להשלמת עסקאות נוספות.

העברת כסף באמצעות ביט

ביט עסקי או פרטי?

כמעט כולם כבר משתמשים בביט כדי לשלם לבייביסיטר, להחזיר כסף לחברה על ארוחת ערב או לאסוף סכום כסף למתנת יום הולדת. אם גם אתם נעזרים באפליקציית ביט באופן קבוע, ייתכן שתהיתם האם בכלל יש צורך להצטרף אל שירות ביט לעסקים, או שניתן להסתפק באפשרויות של משתמש פרטי.

התשובה היא שמדובר בשני שירותים בעלי מאפיינים שונים, שאמנם מבוססים על עקרון זהה אך גם נבדלים זה מזה במספר פרמטרים:

מגבלת תשלום בביט

האם יש הגבלת סכום בביט? במקרה של ביט פרטי, כמו שכבר הזכרנו, התשובה חיובית. לעומת זאת, עבור משתמשים עסקיים, החדשות הטובות הן שכיום כבר אין מגבלה שנתית. כך שלא תצטרכו לחשוש שעברתם את הרף או להגביל את כמות הלקוחות שישלמו לכם באמצעות הביט שלהם.

קבלת התשלום בביט

אם הצטרפתם אל השירות של ביט לעסקים, כבר לא תידרשו לקבל תשלום דרך האפליקציה עצמה. במקום זאת, התשלום יועבר אל חשבון הבנק שלכם דרך החברה שאחראית על הסליקה. זהו תהליך נוח ופשוט יותר, שיעזור לכם להישאר עם אצבע על הדופק לגבי כל העסקאות שמבוצעות במקביל.

אפשרויות תשלום מתקדמות

על מנת להפוך את תהליך התשלום למתקדם וידידותי במיוחד, תוכלו לבחור באחת (או יותר) מהדרכים הבאות: סריקת קוד QR שיעביר את הלקוח ישירות אל עמוד התשלום, הטמעת כפתורי תשלום בדפי המכירה שלכם, שימוש באפליקציה של חברת הסליקה ועוד.

איך זה בא לידי ביטוי בפועל? נאמר שיש לכם חנות נעלי ספורט והצטרפתם לשירות bit לעסקים. אם אתם מציעים באתר או בחנות האינטרנטית שלכם את אפשרות התשלום באמצעות ביט, לקוח שיהיה מעוניין לשלם עם ביט יתבקש להזין את מספר הטלפון אליו תישלח דרישת התשלום.

לאחר מכן, הוא יקבל הודעת SMS עם קישור לתשלום בפועל. לחיצה על הקישור תעביר אותו אל חשבון הביט שלו, בו יוכל להשלים את העסקה. בשלב הבא, תישלח אליו חשבונית דיגיטלית.

לחילופין, אם אותו קונה מעדיף למדוד את הנעליים טרם הרכישה, ונמצא ממש עכשיו בחנות שלכם, הוא יוכל לבצע את התשלום על ידי סריקת קוד QR ייעודי באמצעות הסמארטפון שלו.

בהתחשב בעובדה שגם אנחנו אוהבים לפעמים למדוד, להתלבט ולקבל שירות בחנות עצמה – אנחנו לגמרי מבינים אותו. מזל שהעסק שלכם תומך בתשלומים מתקדמים!

תשלום עמלה ביט

כמה עולה ביט לעסקים? לחברות סליקה שונות מסלולים ותנאים שונים, כך שיש לברר את הפרטים הנוגעים לעמלת השירות המוצעת לכם באופן פרטני.

איך פותחים ביט עסקי?

רוצים להצטרף לעסקים שכבר מאפשרים ללקוחותיהם לשלם בקלות, אבל עדיין לא בטוחים איך עושים ביט לעסקים?

החדשות הטובות הן שניתן להתחבר אל ביט כעסק בצורה פשוטה ונוחה, באמצעות אחת מבין חברות הסליקה הרלוונטיות. טרם בחירת חברה הסליקה המתאימה עבורכם, מומלץ לוודא באילו סוגי תשלומים היא תומכת, מהם תנאי התשלום ואילו שירותים נלווים נוספים היא מציעה.

כך תהיו בטוחים שאתם זוכים למעטפת נוחה ומתקדמת, שמתאימה גם במקרה של ביט לעסקים וארגונים – אבל לא רק.

כשביט והכלים של Hyp נפגשים – it’s a deal

ריבוי אמצעי התשלום מעניק מבחר הזדמנויות חדשות לבעלי עסקים, אך אין ספק שבמקביל הוא יכול להיות גם מבלבל.

סל הפתרונות של Hyp עוזר לעסקים להתקדם לעולם התשלומים באופן הנוח והמתקדם ביותר, כדי שתוכלו להקדיש זמן לעבודה היומיומית שאתם נהנים ממנה. לכן אם אתם רוצים להגדיל מכירות ולאפשר ללקוחות לשלם בדרך המועדפת עליהם – ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך, בכתובת אחת.

עם אפליקציית Hyp תוכלו להפוך את הנייד למכשיר סליקה מתקדם ולקבל תשלומים בצורה נוחה וקלה. גם במקרים בהם הלקוחות שלכם רוצים לשלם עם ביט, Apple Pay או Google Pay. עם סיום תהליך ההצטרפות לאפליקציה, תוכלו להשתמש בקוד QR שיוצר במיוחד עבור העסק שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא להציג ללקוחות את הקוד בטלפון הנייד שלכם, או לחילופין להדפיס ולהניח אותו במקום בולט באזור המכירה. כל לקוח יוכל לסרוק את הקוד בקלות ישירות מהנייד שלו, פעולה שתעביר אותו הישר אל עמוד התשלום.

בנוסף לתשלום באמצעות סריקת קוד, Hyp מאפשרת לעסקים גם לשלוח קישורים לתשלום, להפיק חשבוניות דיגיטליות ולשלוח ללקוחות למייל או לנייד עבור תשלום שבוצע, ובקיצור, לנהל את העסק באופן מתקדם ונוח – בכל שעה, ומכל מקום.

אז אם חששתם לאבד לקוחות שרוצים לשלם באמצעות ארנק דיגיטלי, אתם יכולים להפסיק לחשוש. מדובר בפתרון חכם, נוח וידידותי שמותאם גם לעולם התשלומים של היום וגם לצרכי העסק שלכם.

לא סלקתם – לא שילמתם

לפני ההצטרפות אל שירות ביט לעסקים, חשוב לברר את עניין העמלות. לכן גם פה מומלץ להשוות בין התנאים המוצעים לכם בחברות שונות.

Hyp מאפשרת למצטרפים חדשים ליהנות ממבצע מיוחד, הכולל עמלת סליקה ל-MAX ותשלום עבור הפעולות בלבד – ללא דמי הקמה או חיוב חודשי. במילים אחרות, לא סלקתם – לא שילמתם. מוכנים להתחיל לקבל תשלומים מהנייד עם Hyp? כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור לתהליך הצטרפות מהיר, שיאפשר לכם להתחיל לקבל תשלומים בקליק.

מתלבטים? נשמח לעזור

אנחנו מבינים שדאגה לעסקאות היא לא תמיד תהליך פשוט, אז אם אתם עדיין חוששים "לקפוץ למים" ולא בטוחים מהם פתרונות הסליקה המתאימים ביותר עבורכם, תוכלו לקבל איתנו פגישת אפיון מקצועי ללא עלות.

נשמח להתאים את מערכת התשלום האופטימלית לצורכי העסק שלכם, עם כל התכונות והפיצ'רים הנדרשים ובעלות משתלמת. בין אם מדובר בקופות, מסופים, חיבור לחנות אינטרנטית, דפי מכירה או פתרונות תשלום שלקוחות (וגם עסקים) נהנים מהם, אנחנו פה בשבילכם!