חברת כספיט מתמחה במגוון פתרונות מאובטחים בכל טכנולוגיות התשלום. מאז 1984 ועד היום, כספיט דואגת לייבא לארץ את טכנולוגיות התשלום המתקדמות ביותר, בניהן מסופי אשראי, קופות ממוחשבות וקופות רושמות.

ככל שטכנולוגיית הכספים התקדמה ודרישות הבנקים לבטיחות הוחמרו, כספיט תמיד הייתה הראשונה לעמוד בתקנים המחמירים של כרטיסי האשראי והבנקים.

כספיט טכנולוגיות תשלום בע מ, שהקדמה הטכנולוגית מובילה אותה מאז רגע הקמתה, החליטה לציין זאת גם בשם החברה.

בתחילת הדרך, הרעיון הראשוני לשם החברה היה 'כספית', אך לאחר דיונים הוחלט לקרוא לחברה 'כספיט', כשהאות ט' בשם החברה מסמנת את הקדמה הטכנולוגית יוצאת הדופן.

כספיט לחוויית הקנייה המושלמת

הפתרונות הטכנולוגים החדשים והמתקדמים שפיתחה חברת כספיט מבית Hyp מיועדים למטרה אחת – יצירת חוויית הקנייה המושלמת.

המוצרים הטכנולוגיים שכספיט יצרה מספקים את הפתרונות היעילים והאיכותיים ביותר לבית העסק שלכם, תוך כדי הגברת האבטחה של בית העסק ושל הלקוחות שלכם, בין אם הם בוחרים לשלם בכרטיס אשראי או בארנק אלקטרוני.

בין לקוחות כספיט מבית Hyp נמצאים יותר מ-50,000 בתי עסק שלקוחותיהם כבר נהנים מחוויית הקנייה המושלמת – בניהם שלוש חברות האשראי הפועלות בארץ (מקס, ישראכרט וויזה כאל), רשת המלונות שרתון, דן והילטון, חברת סטימצקי, רכבת ישראל, רשתות פלאפון וסלקום, נספרסו, תן ביס ועוד עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

מוצרים ופתרונות מגוונים

היצע המוצרים והפתרונות של כספיט טכנולוגיות תשלום נותן מענה לקשת של צרכים עסקיים. ממסופי האשראי המאפשרים שיטות תשלום שונות ועד לקופות חכמות אשר משנות לחלוטין את חוויית התשלום המסורתית.

בין מוצרי העבר של חברת כספיט אפשר למצוא את קופת כספיט 3200, כספיט דגם 710, כספיט 910 ועוד.

המשיכו לקרוא וגלו את שלל המוצרים שיש לכספיט להציע כיום.

כספיט קופה ממוחשבת

עם הקופות הממוחשבות של חברת כספיט טכנולוגיות, העסק שלך יכול להנות ממערכת מתקדמת מבוססת ענן, עם מגוון רחב של פתרונות ניהול יעילים, פשוטים וחכמים, כולל מערכת יעילה לניהול שליחים, תפעול מועדון לקוחות, בקרת מלאי וספקים, שעון נוכחות, הפקת דוחות בלחיצת כפתור ועוד.

בין אם מדובר ביצירת נקודת מכירה אחת או בניהול רשת סניפים, כספיט קופה ממוחשבת מותאמת לכל עסק ומעניקה יכולת ניהול מרחוק.

מערכת התשלום של הקופה הממוחשבת תומכת בצורה מלאה בתקן EMV ובטכנולוגיית  NFC (תשלום ללא מגע). עם תקן אבטחה PCI של חברת כספיט מבית Hyp, אתם יכולים להיות בטוחים שהתשלומים מתבצעים בצורה אמינה ובטוחה.

קופות כספיט כוללות מסוף אנדרואידי ייעודי עם צג איכותי ומראה משוכלל, אשר מבטיח חוויית משתמש משופרת, בנוסף לאבטחה מירבית.

כספיט קופה רושמת חכמה

Caspit מספקת לעסקים קופות רושמות חכמות אשר יעזרו לניהול העסק שלכם בצורה היעילה ביותר.

כספיט קופות רושמות משלבות יכולות ייחודיות ומתקדמות, כולל חדשנות טכנולוגית ייחודית ואבטחה ברמה גבוהה, תמיכה במגוון סוגי תקשורת ותוכנות הפעלה ייחודיות.

קופה רושמת כספיט מאפשרת את קבלת כל אמצעי התשלום הפופולריים, כולל ארנקים דיגיטליים, כרטיסי אשראי חכמים (תקן EMV), עסקאות ללא מגע, שירותי הסעדה ועוד, ומבטיחה שהלקוחות שלכם יוכלו לשלם בצורה הנוחה להם ביותר.

מערכת הקופה הרושמת החכמה מסייעת לניהול מלאי, ניהול עובדים, גיבוי עסקאות בענן, ומאפשרת הפקת דוחות גרפים וניהול מתקדם של כל הנתונים מכל מקום ובכל זמן – והכל ישירות ממכשיר אחד.

כספיט מציעה מגוון רחב של דגמי קופות רושמות חכמות לבחירה, בניהן:

קופה ניידת Caspit Pro

CASPIT PRO היא קופה רושמת חכמה וניידת, אשר מספקת פתרון תשלום מתקדם וחוויית תשלום חכמה ללקוחות שלך.

עם עיצוב קטן ונוח שמתאים לכף ידך, סורק ברקוד אופציונלי, SIM כפול 4G, WIFI וחיי סוללה ארוכים במיוחד, קופה כספיט פרו היא הפתרון המושלם למגוון עסקים.

בעזרת ממשק אנדרואיד חכם ותכונות חכמות כמו ניהול מלאי, כספיט בענן – גיבוי עסקאות בענן, הפקת דוחות גרפים, תמיכה בתשלום ללא מגע (NFC) וקבלת תשלומים באמצעות הקשת קוד סודי (EMV), מכשיר כספיט פרו עונה במדויק על דרישות של שפע עסקים, כולל מסעדות, דוכנים, שליחים, או כל מוכר שזקוק לניידות.

קופה רושמת חכמה דגם T2

קופה רושמת חכמה דגם T2 של Caspit היא פתרון מתקדם לעסקים קטנים ובינוניים.

עם מסך מגע ענק כפול בגודל 15.6 אינץ', עיצוב משודרג, ומערכת הפעלה אנדרואיד 7.1, הקופה מספקת חווית מכירה חדשה ומפתיעה.

הקופה מציעה לא פחות מ-50 אפליקציות ניהול לעסק, כולל ניהול נוכחות עובדים, מקבלת את כל אמצעי תשלום ומאפשרת בקרה מכל מקום דרך כספיט אפליקציה לסמארטפון.

עם תכונות כמו תשלום ללא מגע NFC ותמיכה בהקשת קוד סודי תקן EMV, הקופה הרושמת החכמה מספקת פתרון מושלם למגוון עסקים – תתכוננו לקבל יותר מהקופה שלכם.

קופה רושמת חכמה דגם T2 mini

קופה רושמת חכמה דגם T2 MINI של כספיט מציעה חווית ניהול מתקדמת וייחודית לעסקים בכל גודל.

קופה רושמת חכמה דגם T2 MINI מצוידת במערכת הפעלה אנדרואיד עם אפליקציות ניהול מגוונות, תקשורת סלולרית ועוד. הקופה תומכת בתקן EMV, עסקאות ללא מגע, עם חיבור לפינפד ותמיכה בכל סוגי התשלום.

עם עיצוב מרהיב וקומפקטי וגימור מושלם, הקופה תשפר בקלות את המראה של כל נקודת מכירה.

הקופה הרושמת החכמה של כספיט עונה על כל צרכי העסק, מה שהופך אותה לפתרון מושלם למגוון רחב של עסקים, כולל דוכני מזון, תכשיטים, קמעונאות ועוד.

קופת משקל חכמה דגם S2

קופת משקל חכמה דגם S2 היא פתרון מודרני ונייד לניהול העסק שלך.

עם עיצוב קומפקטי וממשק אנדרואיד, היא מספקת נוחות, יעילות וחוויה ידידותית למשתמשים, ומתאימה למגוון עסקים כמו מסעדות, דוכנים, סופרמרקטים, שירותי קייטרינג ועוד.

קופת המשקל החכמה כוללת מסך כפול צג לקוח, משקל ומדפסת מובנים, ותומכת במגוון אפשרויות תשלום – כולל מזומן, אשראי (כולל כרטיסי אשראי חכמים ותשלום ללא מגע), שיקים, כרטיסי הסעדה כמו סיבוס, ועוד.

עסקים אשר משתמשים בקופת משקל חכמה דגם S2, נהנים מאפליקציית כספיט מובייל – אפליקציה כספיט שמאפשרת לצפות בפעילות הקופה ובנתוני העסק שלך מכל מקום ובכל רגע נתון.

קופת משקל כספיט

כספיט מסופי אשראי

אחת מאבני היסוד בהיצע של כספיט טכנולוגיות היא מסופי האשראי החדישים והאיכותיים שלה, שנועדו לשדרג את חווית הקנייה של הלקוחות שלך, ולהעלות אותה לרמה הבאה.

הטכנולוגיה המתקדמת של caspit בתחום המסופים מעניקה חוויית לקוח ברמה שלא נראתה עוד בארץ.

חברת כספיט מבית Hyp מבצעת התאמה מושלמת לצרכי העסקים של הלקוחות שלה, ע"י מגוון דגמי מכשירי סליקה ניידים, נייחים, ופתרונות מתקדמים של PINPAD.

סדרת מסופי האשראי האיכותיים של כספיט טכנולוגיות תשלום בע"מ מתאימה לעסקים בכל גודל, וכוללת חידושים משמעותיים, בניהם שימוש מאובטח בארנקים דיגיטליים, עסקאות בטכנולוגיית NFC (תשלום ללא מגע), ובטכנולוגיית EMV (סליקה באמצעות הקשת קוד סודי).

כל אלו לא באים על חשבון חוויית תשלום קלה, מהירה, נוחה ואמינה במיוחד, יחד עם אפליקציות ניהול שישדרגו את העסק שלך.

סקרנים? לפניכם חלק ממגוון מסופי האשראי שכספיט מציעה.

מסוף אשראי Hypos

מסוף Hypos הוא פתרון סליקה מודרני, עם מערכת ההפעלה מבוססת אנדרואיד, המסוף מספק אפשרויות תקשורת מתקדמות כמו WIFI ודור רביעי, מה שמבטיח זמינות תמידית בכל מקום.

מסוף האשראי Hypos בעל מסך מגע בגודל 5 אינץ'. הוא נייד ודיגיטלי, בלי צורך בחיבור קבוע לחשמל – המסוף יכול לעבוד עם סוללות בלבד.

בנוסף, המסוף מחובר לפורטל חדשני עם ממשק נוח ומתקדם מבית Hyp, אשר מאפשר לכם לצפות בנתוני המכירות בזמן אמת ומכל מקום שתרצו. מה יותר קל ופשוט מזה?

מסוף אשראי נייד Move 2500

מסוף Move 2500 מעוצב בקפידה בעיצוב מתקדם אשר מותאם לכף היד, במיוחד לעסקים שזקוקים למסוף אשראי נייד וקומפקטי, ומצויד בממשק נוח עם מקשים גדולים, תצוגה מוארת ומערכת הפעלה מתקדמת המבטיחה רציפות תפקודית במהירות מקסימלית.

המסוף תומך בכל אמצעי התשלום הנפוצים, כולל תשלום סלולרי ותשלום בטכנולוגיית EMV ו-NFC, ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

בנוסף, מסוף אשראי move 2500 תומך במגוון רחב של קישוריות אלחוטית ומצויד בקישוריות קווית כחלק מהגיבוי. המסוף תומך בשני כרטיסי SIM, מה שמבטיח זמינות של רשת סלולרית ומאפשר לעסק שלך למכור בכל עת.

מסוף אשראי שולחני Desk 3500

מסוף אשראי Desk 3500 הוא מכשיר חדשני הכולל אפשרות לחיבור לאינטרנט בית העסק או למודם סלולרי, המאפשר פעולה בכל מקום.

עם מסוף Desk 3500 העסק שלך יכול לקבל את כל אמצעי התשלום, כולל עסקאות ללא מגע באבטחה מירבית, ארנקים דיגיטליים, כרטיסי אשראי עם צ'יפ וקוד מאובטח ועוד.

המסוף השולחני מספק חווית משתמש נוחה עם תצוגה צבעונית, לוח מקשים גדול עם תאורה אחורית וקורא כרטיסים, בהתאמה אופטימליות לדלפק המכירה.

מסופי אשראי כספיט

כספיט עמדת שירות עצמי

עם עמדות שירות עצמי, הלקוחות שלכם יוכלו לבצע פעולות בצורה עצמאית, ולשלם בצורה מהירה ויעילה ללא צורך בהמתנה בתור. זה הפתרון המושלם לשיפור חוויית הקנייה.

חברת כספיט מבית Hyp תומכת באמצעי תשלום חדשים ומציעה מגוון פתרונות לקבלת תשלום בעמדות שירות עצמי ותשלום עצמי ללא השגחה – לחוויית תשלום ברמה הגבוהה ביותר, כדי שתוכלו להמשיך להרוויח בכל מקום ובכל מזג אוויר.

SELF 2000, SELF 4000, SELF 5000 או בכלל SELF 7000+8000? העיקר שתתנו ללקוחות שלכם לשלם לכם בדיוק כמו שהם רוצים.

עם עמידה בתקני האבטחה המתקדמים ביותר, קבלת כל אפשרויות התשלום, ממשק ידידותי לכל משתמש, תמיכה ללקויי ראייה, מצלמות QR לתמיכה בארנקים דיגיטליים ועמידות לכל מזג אוויר – אין אף סיבה לא לקחת את העסק שלכם צעד קדימה עם עמדות השירות העצמי.

שירות לקוחות כספיט

כספיט מבית Hyp יודעים שעם פתרונות התשלום הטובים ביותר, צריך להגיע שירות הלקוחות הטוב ביותר ולא פחות חשוב – תמיכה טכנית מקצועית.

כספיט שירות לקוחות כולל מערך טכנאים מקצועיים בפריסה ארצית שמגיעים עד לבית העסק, יחד עם מוקד שירות לקוחות טלפוני שעובד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 בבוקר ו-20:00 בערב.

שירות הלקוחות של כספיט מבית Hyp הוא יעיל ומקצועי ביותר, ויחד עם זאת חם ואישי. לקוחות כספיט בעלי קופות ממוחשבות נהנים מכספיט תמיכה טכנית 24/7 – תמיכה מלאה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

עם סטנדרטים גבוהים של אדיבות וזמינות כמעט בכל שעות היום, הנציגים בכספיט תמיכה טכנית שמחים לתת מענה מהיר ומקצועי לכל בעיה או שאלה שעשויה להתעורר, ולתאם הגעת טכנאי לבית העסק, בין אם בשיחת טלפון או דרך אתר כספיט.

צריכים לפנות לכספיט שירות לקוחות? כספיט צור קשר – רק לחצו!

מעדיפים לדבר עם כספיט תמיכה טלפונית? אין בעיה! רק התקשרו –
כספיט שירות לקוחות טלפון *6488, בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00.

כספיט: מה הלקוחות חושבים?

לפני שמסיימים, אולי הדבר הכי חשוב – מה הלקוחות של כספיט חושבים? הינה מספר ביקורות מרחבי הרשת:

"אני רוצה להמליץ לכל בעלי המסעדות על כספיט. כבר כמה חודשים אני עובד איתם. בעזרת הקופה הרושמת קל לי לנהל את המלאי, לגבות עסקאות בענן… זה מאפשר לי גישה לנתוני המכירה בכל מקום ובכל עת. מאוד מומלץ!"

"שירות מעולה, התאימו לי קופה חכמה לעסק שפתרה לי הרבה בעיות."

"ממליץ בחום לכל מי שאבוד ולא מוצא את מקומו בתחום הקופות ומסופני האשראי בישראל
מי שצריך שרות, אכפתיות ומקצועיות – זה המקום שלו
המשיכו כך"

"ממליצה בחום על הקופות של כספית.
חדשנית, נוחה לתפעול, הדרכה במקום."

כספיט – תמיד כאן בשבילכם

חברת כספיט מבית Hyp מספקת חבילה הוליסטית של שירותים הנותנת מענה לצרכים המגוונים של עסקים בנוף ההולך ומתפתח של טכנולוגיות תשלום.

חברת כספיט לא רק מספקת שירותים, אלא מעצבת את נוף פתרונות התשלום. ממסופי כרטיסי אשראי חדשניים ועד לקופות חכמות וקיוסקים בשירות עצמי, כספיט מבית Hyp מבטיחה ללקוחותיה פתרונות מותאמים לכל עסק בכל גודל ושירות ללא תחרות.

לסיכום, אם אתם צריכים פתרון תשלום מדויק לעסק שלכם – כספיט זה המקום הנכון.