למה לי חנות אינטרנטית עכשיו?
קודם כל, כי לרוב העסקים יש. זה אולי נשמע מצחיק, אבל אתם ממש לא רוצים להיות העסק היחיד בתחום שלכם שאי אפשר למצוא באינטרנט. מעבר לעניין של נגישות, קידמה ואטרקטיביות – הלקוחות שלכם רוצים למצוא אתכם ברשת.
מעבר לכך, חנות אינטרנטית תאפשר לעסק שלכם להגיע ללקוחות שלא היו מוצאים אתכם אחרת – כאלו שגרים 20 קילומטרים מהחנות הפיזית שלכם, לדוגמה, ואפילו לקוחות מרחבי העולם, שגרים 2000 קילומטרים מהחנות שלכם, אם רק תרצו בכך.
שעות פתיחה מ9:00 עד 20:00? לא עוד, גם אם הלקוחות שלכם ירצו לרכוש מכם בשעה 2:00 בלילה – הם יוכלו לעשות זאת בקלות. החנות האינטרנטית פעילה תמיד, גם כאשר אתם ישנים, בחופשה או בקניות.
בזכות החנות האינטרנטית לא תפספסו לקוחות בגלל מגבלת שעות פתיחה, הלקוחות שלכם יוכלו לבצע רכישות או לקבל מידע על המוצרים והשירותים שאתם מספקים בכל שעה של היום.
עד היום, כשפרסמתם את העסק שלכם ברשתות החברתיות, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם היו צריכים לרשום לעצמם את הכתובת, לפנות זמן ולהגיע לעסק הפיזי שלכם. עם חנות אינטרנטית אונליין, כל מה שהם צריכים לעשות זה ללחוץ על הקישור – ופוף, הם בחנות שלכם, אפילו בלי לחפש חנייה.
השיתוף הפשוט ברשתות החברתיות והנגישות של החנות האינטרנטית יוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם בקלות, להפוך את השיווק ברשת לפשוט יותר, וליצור קהילת לקוחות מקוונת נאמנה במיוחד.
אנחנו צריכים להוסיף עוד? עם ממשק מעוצב ופשוט למכירה ברשת, דף תשלום מאובטח לסליקת אשראי וחשבוניות דיגיטליות לשליחה אוטומטית – חנות אינטרנטית מבית Hyp מהווה את הכלי המושלם לעסקים שרוצים להיות ירוקים, מתקדמים, יעילים, ונגישים ללקוחותיהם.
איך מקימים חנות אינטרנטית?
עכשיו הגענו לעניין! לפניכם מדריך מפורט איך להקים חנות אונליין מבית Hyp, צעד אחר צעד.
רגע לפני שמתחילים – יש לכם כבר מספר ספק? דלגו על השלב הראשון, במקומו שלחו לנו מייל לכתובת [email protected] בנוגע לפתיחת חנות אונליין ועברו ישירות לשלב השני.
שלב ראשון – הרשמה ופתיחת ספק
קודם כל נכנסים לקישור הבא וממלאים את כל הפרטים – שם חברה, כתובת, מספר טלפון נייד ועוד.
לאחר מכן הפרטים מועברים אלינו בשביל שנוכל לצרף אתכם לשירות, ואתם תועברו לעמוד מילוי פרטים אישיים לצורך פתיחת ספק וקבלת מספר ספק. מלאו את כל הפרטים הנדרשים.
שלב שני – כניסה למערכת ואיפוס סיסמה
לאחר מספר שעות תקבלו מאיתנו מייל עם פרטי המשתמש שלכם וקישורים לשימושכם.
לחצו על הקישור לכניסה לפורטל, ומלאו במסך ההתחברות את פרטי המסוף שהתקבלו במייל.
לאחר ההתחברות, יש לשנות את הסיסמה תחת הלשונית 'שינוי סיסמה' וללחוץ על אישור.
כעת תועברו לפורטל, בו תוכלו להתחבר לשירותים נוספים, לצפות בעסקאות שבוצעו בחנות האינטרנטית שלכם, לבצע עסקאות בצורה ידנית ולהפיק חשבוניות ודוחות.
שלב שלישי – כניסה לממשק הניהול של החנות והגדרת פרטי העסק
לאחר שנכנסתם לפורטל, יש ללחוץ על "כפתור בקליק – Ystore' בתפריט העליון. כעת יפתח המסך הבא:
לחצו על הכפתור 'יאללה! מתחילים!' ותועברו להגדרת החנות, שם יש למלא את פרטי העסק – שם החנות בעברית, שם הדומיין שהועבר לחברת האשראי (שם החנות באנגלית) – חשוב למלא את השם בלבד, ללא הסיומת ystore.co.il, להעלות לוגו (רצוי לבחור קובץ בגודל 500*500) ולהזין פרטי יצירת קשר (טלפון וכתובת).
שימו לב – ניתן לשנות בהמשך את כל השדות מלבד הדומיין של האתר.
לאחר אישור התקנון וסיום הזנת הפרטים, תועברו למסך הבית.
שלב רביעי – הכנת תשתית החנות
לחצו על "הגדרות" בתפריט הימני במסך הבית, והוסיפו את כתובת המייל שלכם בטאב הרלוונטי. לא לשכוח ללחוץ על כפתור 'שמור שינויים'!
להוספת באנר לחצו על כפתור 'הוספת באנר' ובחרו תמונה מתוך הקבצים שבמחשב (רצוי לבחור קובץ בגודל 225*1520).
כעת לחצו על כפתור 'הגדרות סליקה'. מספר מסוף הסליקה שלכם יופיע באופן אוטומטי. אם הנכם מנויים למודל חשבוניות של Hyp, יש לסמן וי ב'מודל חשבוניות'.
לבסוף, מלאו את מספר התשלומים המקסימלי שאתם מעוניינים שלקוחות יוכלו לפרוס אליו.
בטאב 'סוגי משלוח' תוכלו להכניס את כל סוגי המשלוח האפשריים, מומלץ להוסיף אופציה לאיסוף עצמי, וכדאי בכל סוג משלוח לציין את מספר הימים עד להגעת המשלוח. לדוגמה: שליח עד הבית – 2 ימי עסקים. שימו לב להזין מחיר לכל סוג משלוח.
תחת טאב 'קישורים חיצוניים' ניתן להוסיף הפנייה לרשתות חברתיות ועמודים חיצוניים, כגון: Facebook, Instagram, גוגל אנליטקס וכד'.
הלינק יופיע כאייקון בדף החנות, בצורה הבאה:
שלב חמישי – יצירת קטגוריות והוספת מוצרים לחנות
תחת טאב 'קטגוריות', יש ליצור רשימת קטגוריות ראשיות לפי המוצרים בחנות.
ליצירת הקטגוריה הראשונה הזינו את שמה. ליצירת קטגוריות נוספות לחצו על 'הוסף עוד קטגוריה' ומלאו את שמן. אם יש צורך, תוכלו למחוק קטגוריה ע"י לחיצה על כפתור האיקס.
אחרי יצירת הקטגוריות, הגענו לחלק הכי מרגש – הוספת המוצרים והשירותים שלכם לחנות!
תחילה לחצו על כפתור 'מוצרים' בסרגל הכלים בצד ימין.
להוספת מוצר חדש, לחצו על כפתור 'הוספת מוצר', כעת יפתח חלון, בו יש למלא את שם המוצר, לקשר אותו לקטגוריה ראשית (מבין הקטגוריות שיצרנו קודם), ולהוסיף את פרטי המוצר – מחיר, כמות במלאי, תיאור, תמונה וכו'. לסיום ושמירת המוצר לחצו על 'שמירה'.
שימו לב – בהזנת מוצר חדש הוא יקבל סטטוס "פעיל" באופן אוטומטי.
בשביל שמוצר לא יופיע בחנות, יש לשנות את הסטטוס ל"לא פעיל", ע"י לחיצה על הכפתור בצד ימין.
ניתן לערוך את המוצר (לשנות מחיר, להוסיף תמונות וכו') ע"י לחיצה על העיפרון בצד שמאל.
למחיקת מוצר, לחצו על אייקון הפח בצד שמאל.
שלב שישי – יצירת קופונים
בשביל ליצור קופונים לחנות אונליין שלכם, לחצו על 'קופונים' בסרגל הכלים בצד ימין.
כעת, לחצו על כפתור 'הוספת קופון' בצד שמאל למעלה ומלאו את כל השדות.
סוג ההנחה תמיד תהיה מכלל עגלת הקניות, והיא יכולה להיות באחוזים או בסכום.
תאריך תפוגה – מתי הקופון יפסיק לעבוד (לדוגמה אם תרצו לקיים מבצע לשבוע אחד בלבד).
כמות קופונים – תוכלו לבחור להגביל את הכמות.
מינימום סכום לקניה – מלאו את השדה בשביל לתת הנחה רק מעל סכום מסוים.
כולל משלוח – אם תבחרו ברובריקה הזאת ההנחה תיגזר מכלל הסכום, כולל דמי המשלוח.
לסיום לחצו על 'הוסף קופון'.
לאחר יצירת והגדרת הקופון יש להפוך אותו לפעיל ע"י לחיצה על הכפתור המסומן, ליד אייקון העיפרון. שימו לב – ללא לחיצה על הכפתור, הקופון לא יעבוד ללקוחות שיזינו אותו במעמד התשלום.
וסיימתם 🙂
ברכות, החנות האינטרנטית החדשה שלכם מוכנה!
החנות האינטרנטית רק פתחה לכם את התיאבון? מחפשים פתרונות תשלום נוספים לעסק שלכם? אנחנו פה בשבילכם! מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6488* או להשאיר לנו פנייה באתר Hyp, ממש פה למטה, ואנחנו ניצור איתכם קשר.
ובינתיים, עכשיו זה הזמן להתחיל לשווק את העסק שלכם יד ביד עם החנות האינטרנטית. הלקוחות שלכם כבר מוכנים, אז למה אתם מחכים?