מהם השירותים שחברות סליקת אשראי מציעות?

לפני שמתחילים, בואו ניישר קו – סליקת אשראי מתייחסת לתשלום שאינו מערב כסף מזומן, ולכן מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או טלפון נייד. הסליקה יכולה להתבצע בקופה בחנות, באמצעות אפליקציה, סליקה אינטרנטית בעמוד המכירה של בית העסק וכדומה. פרטי האשראי מועברים לבדיקה של חברת שב"א, המידע מאומת, ורק בסיום התהליך מתבצע החיוב.

אלא שכדי להגיע אל מעמד החיוב, עסקים נדרשים לעבור תהליך מקדים שבדרך כלל כולל התנהלות מול חברת האשראי, רכישת מכשירי סליקה, מציאת מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות ועוד.

אילו יתרונות מציעה חברת סליקת אשראי במצבים כאלו? חברות סליקה בישראל מסייעות למגוון רחב של עסקים, החל מעצמאים שחדר העבודה שלהם ממוקם בבית או בבית הקפה, דרך עסקים משפחתיים קטנים ועד לרשתות גדולות.

הצטרפות של חברות סליקה למשוואה נועדה להקל על בעלי העסקים, ולאפשר להם לקבל את כל הפתרונות הנדרשים כדי להתחיל לסלוק – במקום אחד, בלי להתנהל מול גורמים שונים, לשלם עמלות גבוהות ולהתחדש במכשירי סליקה שלא בהכרח מתאימים להם.

כדי לעשות זאת, חברת סליקת אשראי מקשרת בין העסק לבין חברת האשראי, מציעה לכל לקוח מבחר מסלולי סליקה לבחירה, ומספקת מענה כולל לכל הרכיבים מהם בנוי תהליך הסליקה – באונליין ובבית העסק עצמו.

אם גם אתם בעלי עסק שרוצים להשתלב בעולם התשלומים המתקדם אך גם להתייעל ולא לבזבז זמן יקר, טוב שהצטרפתם! בסעיפים הבאים נציג את כל הדרכים בהן תוכלו לחסוך בזכות חברת סליקת אשראי.

קודם כל, חיסכון בהתלבטויות

קבלת החלטות עסקיות עשויה להיות מאתגרת, ועבור חלק מבעלי העסקים מדובר במכשול של ממש. אם גם אתם מרגישים כך, ייתכן שתשמחו לגלות שאתם חלק מקבוצה גדולה.

במחקר מקיף שנערך בקרב מעל 14 אלף עובדים ב-17 מדינות שונות, 59% מהמשתתפים הודו שהם מתמודדים עם דילמות בנוגע להחלטות יותר מפעם ביום, ו-70% מהמשתתפים אפילו ציינו שיעדיפו שרובוט יקבל את ההחלטות עבורם.

למה זה קורה? סיבה מרכזית שהוצגה במחקר נוגעת לקושי באיסוף המידע הנדרש לצורך גיבוש ההחלטה הנכונה. העובדים נדרשים ליצור קשר עם גורמים רבים, לאסוף נתונים, ולפרש כל אחד מהם כדי להסיק מסקנות.

ייתכן שהקושי הזה מעכב גם בתי עסק שמעוניינים להציע שירותי סליקה ללקוחותיהם, שכן מדובר בתהליך שמחייב אותם לקבל החלטות רבות: באיזה מכשיר סליקה לבחור? כיצד להפחית את עלויות הסליקה? לאיזו חברת חשבוניות דיגיטליות להצטרף?

כבר בשלב ההתחלתי חברת סליקת אשראי יכולה לעזור לכם לחסוך התלבטויות באמצעות מתן מענה כולל לכל השאלות בכתובת אחת. בין אם מדובר בחיבורי אשראי, פתיחת דפי מכירה ואפילו בחירת מכשיר סליקה או קופה לעסק.

בנוסף, במקרה של חברות סליקה כרטיסי אשראי הם רק חלק מהתחומים שזוכים למענה. חלק מחברות הסליקה מציעות גם שירותים משלימים שרלוונטיים לעולם ה-Payments, החל מחיבור סליקה לחנות האינטרנטית ועד לחשבוניות דיגיטליות. כך שגם לגבי האספקטים האלה כבר לא תצטרכו להסתבך.

חיסכון בזמן – לכם וגם ללקוחות

היכולת לקבל מענה מקצועי ומקיף למבחר סוגיות, מקצרת התלבטויות ובהתאם לכך גם חסכונית בזמן. אלא שהיתרון הזה לא מתרכז רק בשלב החיבור לשירות, אלא מאפיין גם את המשך העבודה מול חברת סליקת אשראי.

אלו חלק מהדרכים בהן אנחנו ב-Hyp עוזרים ללקוחותינו לחסוך זמן (ולהתפנות לדברים שהם באמת אוהבים לעשות):

אוטומציה וסנכרון

כל תהליך תשלום מורכב ממספר שלבים, אשר צריכים להסתנכרן זה עם זה כדי לספק חוויית רכישה אופטימלית.

לקוחות Hyp אשר מנהלים חנות מקוונת או דפי מכירה, יכולים ליהנות מסנכרון בין מערכת הסליקה לבין תוכנת החשבוניות הדיגיטלית, כך שכל קונה מקבל חשבונית דיגיטלית למייל בצורה אוטומטית, ישירות לאחר הרכישה, בלי שצריך לבצע את הפעולה בצורה ידנית בכל פעם.

ככלל, אוטומציות לעסק יכולות לעזור לייעל תהליכים ולהפחית טעויות אנוש, ולכן הן משמשת במבחר תחומים גם מחוץ לעולמות התשלומים. מדובר בדרך לחסוך זמן לעצמכם, ללקוחות שלכם ולספקים, ולכן אנחנו לגמרי בעדה.

גישה לכלים המתקדמים ביותר

בעלי עסקים לא תמיד מוצאים את הזמן לאסוף מידע ולהשוות נתונים לגבי קופות חכמות או אפליקציות לניהול העסק. מזל שעם Hyp, אתם גם לא צריכים.

Hyp מציעה לעסקים שנעזרים בה נבחרת של קופות מתקדמות, דרכים יעילות לקבל תשלום בקליק וגם גישה לאפליקציית הסליקה המתקדמת בישראל שעוזרת לנהל את העסק בכל זמן ומכל מקום. מדובר באוסף פתרונות יעיל ומתקדם, שיחסוך לכם זמן ברמה היומיומית.

ואגב, אם פתחתם חנות אונליין באחד מאתרי המסחר המובילים בעולם, תשמחו לגלות שאין סיבה לחפש חברות סליקה בינלאומיות כדי לחבר סליקה לחנות הדיגיטלית. תוספי הסליקה מבית Hyp תומכים בסליקה וחיוב כרטיסי אשראי בכל האתרים המוכרים, כולל חנויות Shopify, wix ועוד.

הגדלת כמות הלקוחות המרוצים

כנראה שלא נפתיע אתכם אם נציין שגם לקוחות אוהבים לחסוך בזמן, ואחת מהדרכים להגדיל את הסיכוי שישובו אליכם היא לבוא לקראתם בהקשר הזה.

רוצים לקוחות מרוצים? חפשו פתרונות שעוזרים לקצר את התורים בחנות ולהשלים קנייה במהירות. מכשירי סליקה ניידים בתקן EMV הם דוגמה מעולה לדרך בה תוכלו לגבות תשלום מכל מקום, באופן שמשרת גם אתכם וגם את הלקוחות שלכם.

מכשירי הסליקה מציעים את חוויית התשלום המאובטחת, הנוחה והמתקדמת ביותר, גם מחוץ לחנות, ולכן הפכו לבחירה מועדפת עבור בעלי עסקים שפועלים בשטח, דוכנים או עסקים מתחום המסעדנות.

חיסכון בעלויות

אתגר נפוץ של בעלי עסקים שמעוניינים להתחיל לסלוק הוא גובה עמלות הסליקה. חברות סליקה בארץ מציעות לעסקים אפשרות לבחור בין מסלולי סליקה שונים, כך שתוכלו למצוא את המסלול המתאים ביותר למאפייני העסק ולהיקף הסליקה הצפוי. אם עדיין לא יצא לכם להכיר את מסלולי הסליקה שלנו ב-Hyp, זו הזדמנות לדבר ולשמוע עוד.

דרך נוספת לחסוך בעלויות היא להימנע מבחירה שרירותית של פתרונות סליקת אשראי לעסקים. במקום להמר או לבחור ציוד שראיתם בבית עסק אחר, העדיפו לקבל ליווי והדרכה בבואכם לרכוש קופה ממוחשבת, קופה רושמת או מסוף סליקה.

בחירה בקופה המדויקת עבור העסק שלכם יכולה לקצר תורים, להפוך לקוחות למרוצים יותר ולעזור לכם לדעת בכל רגע נתון מה מצב המכירות. אבל בשביל זה, חשוב להכיר את המאפיינים של סוגי הקופות הנפוצות, בדגש על קופות ממוחשבות, ולהבין מה נחוץ לעסק שלכם.

זכרו שהצרכים של חנות מוצרי בניין למשל, שונים מאלה של רשת סופרמרקטים, ובהתאם לכך גם מכשירי הסליקה המתאימים עשויים להיות שונים.

הקופות של כספיט מבית Hyp יעזרו לכם לשלוט בעניינים, לכבד את כל אמצעי התשלום המובילים וגם לבצע מגוון פעולות נוספות כמו ניהול מלאים, ניהול עובדים ושקילת פריטים (אם יש לכם צורך בהן, כמובן).

קופות לעסק

חיסכון בדאגות

הונאות כרטיסי אשראי הפכו לאתגר משמעותי בעולם התשלומים החדש, ובחירה בפתרונות סליקה שלא עומדים בתקנים הנדרשים עלולה להתגלות כטעות קריטית. החדשות הטובות הן שניתן להתקדם לפתרונות סליקה חדשים במינימום דאגות – באמצעות כמה בחירות נבונות.

על מנת להגן על העסק מפני הונאות, להפחית הכחשות עסקה ולהציע ללקוחות תהליך תשלום ידידותי ומאובטח, חשוב לבחור חברת סליקה מומלצת שמציעה פתרונות העומדים בתקנים המחמירים בתחום.

ב-Hyp אנו מציעים פתרונות סליקה העומדים בתקן האבטחה הגבוה ביותר (PCI LEVEL 1), לצד פתרונות נוספים שכדאי להכיר:

מסופי EMV

מסוף EMV הוא מסוף אשר מבוסס על טכנולוגיה שמטרתה להגן על המשתמשים בכרטיסי אשראי, ולהקטין משמעותית את הסיכון להונאות. כחלק מתהליך התשלום פרטי שבב ה-EMV שבכרטיס האשראי מועברים לבדיקה, והלקוחות אף מחויבים בהזנת קוד סודי ברכישות שגובהן מעל 300 ₪.

אימות מוגבר

אם אתם מקבלים תשלומים מרחוק, תוכלו להשתמש בשירות האימות המוגבר של Hyp – שירות 3D Secure, אשר נוצר בשביל להגן גם על העסק וגם על הלקוחות שלכם מפני עסקאות שמבוצעות על ידי גורמים לא מורשים.

איך זה עובד? נאמר שלקוחה מילאה את סל הקניות, בחרה להמשיך בתהליך ההזמנה, הזינה את פרטי כרטיס האשראי שלה ולחצה על אישור העסקה. בשלב הבא תישלח אליה בהודעת SMS סיסמה חד פעמית, אותה היא תידרש להזין במקום המתאים באתר. רק אחרי שתזין את הסיסמה הנכונה, העסקה תאושר והיא תחויב בעבורה.

מערכת סליקה מאובטחת, שמציעה פתרון מקיף

תשלום בדפי נחיתה, סליקה לאתרים (כולל סליקה באתרי אי-קומרס), פתרונות לסליקת אשראי בינלאומית, סליקה מהנייד… עולם הסליקה האינטרנטי נוגע במבחר תחומים, ומחייב עסקים לבחור בפתרונות יעילים, נוחים לשימוש וכמובן שגם מאובטחים.

מערכת הסליקה האינטרנטית של קרדיט גארד מבית Hyp, מעניקה פתרונות לכל הפלטפורמות שהזכרנו ועומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר. כבר בשנת 2009 קרדיט גארד עמדה בדרישות האבטחה של תקן אבטחת המידע PCI, ומחזיקה בתעודת PCI מאז ועד היום.

חיסכון בטעויות

הכנסת פתרונות סליקת אשראי לעסק קטן, לחברה גדולה ואפילו לעוסק פטור, מביאה עמה מבחר יתרונות משמעותיים לבית העסק. אחד מהבולטים שבהם, שרלוונטיים לכל בעל עסק עסוק, הוא חיסכון בטעויות.

מדובר ביתרון שהוא תוצר של תהליכי האוטומציה שהזכרנו בסעיפים קודמים, כמו גם של היכולת להיחשף לנתונים בצורה נוחה יותר.

על ידי שילוב קופות ממוחשבות וחכמות בעסק, תוכלו לעיין בנתוני העסק מבלי להימצא בו בפועל, במטרה לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת לכם בהקשרי מלאים, מכירות ועוד.

בנוסף, בזכות היעילות והמהירות של הקופות, העובדים יכולים להתנהל ביעילות ובמינימום טעויות אפילו בשעות העומס.

ואם אתם רוצים להתנהל בצורה חכמה אפילו מהטלפון הנייד? עם ממשק הניהול המתקדם שמחכה לכם באפליקציה של Hyp, תקבלו גישה למגוון דוחות רלוונטיים, שיעזרו לכם לתכנן את הצעדים הבאים מכל מקום בעולם.

לסיכום

שדרוג חוויית התשלום לא חייב להפוך למטלה נוספת ברשימת המשימות שלכם. על ידי שימוש בשירותי חברת סליקה לכרטיסי אשראי, תוכלו להכניס מבחר פתרונות סליקה חדשים לבית העסק – באופן מאובטח, מתקדם ואפילו חסכוני בזמן ובמשאבים נוספים.

ואחרי שהכרתם את כל היתרונות הפרקטיים שמציעה חברת סליקת אשראי, תשמחו לגלות שגם ההצטרפות עצמה לא דורשת מכם מאמץ מיוחד. רוצים לעשות את הצעד הראשון? מלאו את הפרטים שלכם כאן למטה, ונשמח לחזור אליכם ולהתאים את פתרונות הסליקה הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם.