מה זה דף מכירה?
דף מכירה הוא עמוד שמיועד למכירת מוצר או שירות, הוא כולל הסבר קצר על המוצר ואפשרות תשלום בתוך הדף עצמו. בדף המכירה תוכלו למצוא גם כותרת ברורה, המלצות על המוצר, סרטונים רלוונטיים, רשימת יתרונות המוצר המוצע למכירה ועוד.
עמוד המכירה הוא בעצם שילוב של דף נחיתה עם סליקה אינטרנטית מאובטחת. הדף עומד בפני עצמו ומזמין את הלקוחות להכיר את המוצר ולרכוש אותו באותו המקום, בלי להיות מועברים לעמודים חיצוניים.
לרוב הלקוחות מגיעים לדף מכירה, דף נחיתה עם סליקה, או דף תשלום בכדי להשלים את המכירה, אחרי שהם כבר השתכנעו ורוצים לבצע את הקנייה. הלקוחות יכולים להגיע לדף המכירה דרך הרשתות החברתיות, וואטסאפ, ניוזלטר, חיפוש בגוגל וגם בעזרת קוד QR.
דף המכירה יושב על גבי שרת חיצוני, כך שאתם ממש לא חייבים אתר אינטרנט משלכם בשביל למכור באינטרנט!
דף מכירה או דף נחיתה לעסק – מה ההבדל?
כמו שציינו, דף מכירה הוא בעצם דף נחיתה עם סליקה, שבנוסף לכל היתרונות של דף נחיתה לעסק, מאפשר ללקוחות לשלם בו במקום.
אבל בואו נצלול קצת עמוק יותר – מה זה בעצם דף נחיתה לעסק? איך ניתן ליצור דף נחיתה חינמי? מה היתרונות של דף נחיתה בחינם? והאם באמת ההבדל היחיד בין דף נחיתה לעסק לדף מכירה לעסק הוא רק סליקה? בואו נתחיל!
דף נחיתה לעסק
דף נחיתה הוא דף אינטרנט ייעודי (ולא אתר אינטרנט עם דפים מרובים), אליו מגיעים לקוחות פוטנציאליים מפרסומים שונים – ניוזלטר, פלאייר עם קוד QR, מודעות ברשתות החברתיות ועוד.
המטרה של דף הנחיתה היא לספק מידע בנושא ספציפי וממוקד, ולהניע את המבקרים לפעולה מסויימת בנוגע לנושא הדף, לדוגמה להוריד קובץ, למלא טופס, להירשם לניוזלטר או כל פעולה אחרת.
דף נחיתה לעסק מעוצב בצורה נקייה, ממוקדת ומינימלית על מנת למנוע הסחות דעת ולמקד את תשומת הלב של המבקרים עד כמה שניתן.
דף נחיתה לעסק בדרך כלל יכלול כותרת ברורה, טקסט שיווקי אך תמציתי על אודות המוצר או השירות, תמונה או תמונות בודדות ולעיתים גם ביקורות של לקוחות. זאת בנוסף לחלק בדף הנחיתה שיכלול את הקריאה לפעולה הרצויה – כפתור להורדת קובץ, טופס להרשמה לקורס/ניוזלטר ועוד.
עבור עסקים קטנים או סטארטאפים שמחפשים פתרון זול ואפקטיבי לשיווק מוצרים או שירותים, דף נחיתה חינמי יכול להיות הבחירה הנכונה.
ישנם כלים רבים המאפשרים יצירת דף נחיתה בחינם אשר מספק את כל הצרכים הבסיסיים של דף נחיתה לעסק.
למרות שדף נחיתה חינמי עשוי להיות מוגבל מבחינת אפשרויות עיצוב ותכונות מתקדמות, הוא עדיין מציע דרך קלה ונוחה לשווק מוצר או שירות ספציפי.
יתרונותיו של דף נחיתה בחינם כוללים תהליך יצירה פשוט ומהיר, וכמובן חיסכון בעלויות. עם זאת, חשוב לזכור שדף חינמי עשוי לא לכלול תכונות מתקדמות כמו אינטגרציה עם מערכות נוספות או אפשרויות עיצוב והתאמה אישית מורכבות.
דף מכירה (או: דף נחיתה עם סליקה)
עכשיו לאחר שהכרנו את דף הנחיתה, הגיע הזמן לדבר על דף נחיתה עם סליקה, הידוע גם כדף מכירה.
דף נחיתה עם סליקה הוא דף אינטרנט אשר מאפשר למבקרים לבצע רכישות ולשלם ישירות בדף עצמו.
דף זה כולל את כל המרכיבים של דף נחיתה רגיל, אך מוסיף אפשרות לתשלום מאובטח ישירות מהדף. כך ניתן להגדיל את הסיכויים להמרה ומכירה מיידית, ללא הצורך לסבך את התהליך ולהעביר את הלקוח לעמודים חיצוניים.
דף נחיתה עם סליקה מתאים במיוחד לעסקים המעוניינים למכור מוצרים או שירותים בצורה מהירה ונוחה.
כמו דף הנחיתה הרגיל, דף נחיתה עם סליקה כולל כותרת ברורה, תיאור מוצר או שירות, תמונות, ביקורות לקוחות, ובנוסף – אפשרות לתשלום מיידי. דפים אלו מבטיחים שהלקוח יוכל להשלים את הרכישה במהירות ובנוחות, מבלי לצאת מהדף.
לסיכום, בעוד שדף נחיתה מתמקד בעיקר במתן מידע והנעה לפעולה שאינה כרוכה בתשלום, כגון מילוי טופס או הורדת קובץ, דף נחיתה עם סליקה (הרי הוא דף המכירה) מיועד להשלמת רכישות ותשלומים ישירות בדף עצמו, וכך משלב את ההנעה לפעולה עם אפשרות לתשלום מיידי, מה שמייעל את תהליך המכירה והופך אותו למהיר ונוח יותר עבור הלקוח.
יתרונות דפי המכירה
עכשיו כשאתם יודעים מה זה דף מכירה ומה הוא כולל, הגיע הזמן לצלול לעניין החשוב הבא – מה הם היתרונות של דף מכירה?
מכירה בכל זמן ולכל מקום
עם דפי מכירה, אין הגבלה על השעות בהן הלקוחות שלכם יכולים לקנות את המוצרים שלכם!
לקוח נזכר שהוא רוצה לרכוש בדחיפות אחד מהמוצרים שלכם, והחנות כבר סגורה? עם דף המכירה שלכם הוא לא יצטרך לחכות ליום העסקים הבא.
בנוסף, מכירה באונליין מבטלת את חשיבות המיקום הגיאוגרפי של העסק, ובכך מגדילה את קהל היעד שלכם באופן משמעותי. עם דף מכירה באנגלית תוכלו להגדיל את קהילת הלקוחות שלכם, ואפילו להגיע ללקוחות שגרים מעבר לאוקיינוס!
בעזרת דפי המכירה הלקוחות שלכם יוכלו לרכוש מכם בכל מקום ובכל זמן, בלי הצורך להגיע לחנות הפיזית במסגרת שעות הפתיחה המדויקות שלה.
לסיכום – מכירה מרחוק בעזרת דף תשלום (או דף נחיתה עם סליקה) היא דרך יעילה במיוחד להגדלת המכירות שלכם, בלי הגבלת מיקום או שעה.
מכירה בלי מאמץ
מכירה באמצעות דפי מכירה מבטלת את הצורך לנהל את תהליך הקנייה והתשלום מול הלקוח – פנים מול פנים או טלפונית.
דף התשלום הופך את התהליך לאוטומטי, נותן ללקוחות לבצע את הקנייה בעצמם, חוסך לכם התעסקות, ומשאיר לכם זמן להתעסק בניהול העסק שלכם.
שוטף +30? לא אצלנו
אנחנו מכירים את הפעמים בהם אנחנו מספקים מוצר או שירות, אבל התשלום לא מגיע עד החודש הבא.
וזה עוד במקרה הטוב, לפעמים אנחנו צריכים לתזכר את הלקוחות שלנו שוב ושוב (ושוב), עד שהם נזכרים לשלם.
עם דפי המכירה הלקוח מבצע את התשלום בעצמו, והכסף מגיע אליכם בצורה מיידית, בלי שוטף פלוס 30 ובלי "שכחתי את הארנק בבית, אשלם לך בשבוע הבא".
חשבוניות אוטומטיות
אין סיבה שתבזבזו זמן בהכנת ושליחת חשבוניות דיגיטליות או חשבוניות מנייר (אם עדיין לא עברתם לאופציה הירוקה של חשבוניות אונליין). עם דף המכירה של Hyp, החשבונית או הקבלה תישלח ללקוחות שלכם באופן אוטומטי, מיד לאחר שהם ביצעו את הרכישה. יש יותר קל ופשוט מזה?
אבטחה מרבית
דפי תשלום צריכים לעמוד בתקני אבטחת מידע מחמירים, בשביל לוודא שפרטי האשראי של הלקוחות מוגנים וכדי למנוע הונאות אשראי פוטנציאליות.
דפי התשלום של Hyp יושבים על גבי שרתי מערכת Hyp ולכן עומדים בתקן אבטחה מחמיר במיוחד, יחד עם כל שאר השירותים שלנו. מה שמאפשר לכם להיות עם ראש שקט בנושא אבטחת המידע.
כמה דף מכירה עולה?
עלות הקמת דפי מכירה משתנה בין המערכות השונות ויכולה לנוע בין עשרות שקלים למאה שקלים ויותר, וזה לפני שמכניסים לחישוב את עלויות מסוף הסליקה.
אנחנו ב-Hyp משתדלים להנגיש לכם את כל פתרונות התשלום במחירים ידידותיים. לכן, הקמת דף מכירה Hyp היא במחיר נוח במיוחד – עלות הקמה חד פעמית של 50 ₪, ו-25 ₪ לכל חודש שימוש.
זה אמנם לא דף מכירה בחינם, אבל סמכו עלינו שהמערכת החכמה והמתקדמת שלנו שווה את המחיר.
עם דף המכירה של Hyp תוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות, ולא תצטרכו לעבוד עם כמה מערכות במקביל – יצירת דף התשלום, חיבור הסליקה והחשבוניות הדיגיטליות – הכל מרוכז עבורכם במקום אחד, בממשק ידידותי ונוח לשימוש.
איך מקימים דף מכירה?
לפני הכל, בשביל להקים דף תשלום ב-Hyp אתם צריכים להיות לקוחות סליקה בפורטל Hyp.
עדיין לא לקוחות שלנו? להרשמה מהירה
לקוחות שלנו, אבל עדיין לא מוגדר בחשבונכם מסלול סליקה? צרו איתנו קשר בטלפון 6488* או במייל [email protected] ובכמה דקות נגדיר יחד איתכם את המסלול המתאים ביותר לצרכי העסק שלכם. לפירוט על מסלולי הסליקה שלנו
עכשיו כשיש לנו את הבסיס, בואו נתחיל בהקמת והגדרת דף המכירה שלכם!
שלב ראשון – כניסה למערכת ורכישת התוסף
התחברו למערכת דרך הלינק הבא, בתפריט הימני לחצו על שם בית העסק שלכם, תחת כפתור 'הגדרות'.
כעת לחצו על 'החשבון שלי' בתפריט העליון, ורכשו את התוסף 'מערכת דפי מכירה – הטבה מיוחדת לקהילת העסקים של Hyp' שנמצא תחת 'תוספות מומלצות'.
שלב שני – יצירת דף המכירה ועיצובו
גשו לתפריט הראשי בדף הבית של הפורטל, לחצו על 'עסקאות' בתפריט הימני ולאחר מכן על 'דפי מכירה' בתפריט העליון.
לפני שאתם ניגשים ליצירת דף המכירה, תוכלו להסתכל ולשאוב השראה מדף מכירה לדוגמא, מבין דפי המכירה להשראה שנמצאים בפורטל.
לאחר שסיימתם להתרשם מדפי המכירה לדוגמא, בחרו ב'יצירת דף מכירה'.
עכשיו תוכלו לעצב את דף המכירה החדש שלכם כרצונכם!
קודם כל מלאו את שם דף המכירה, בשביל שתוכלו לזהות אותו ברשימת דפי המכירה שלכם.
כעת תוכלו להכניס טקסט כללי או פירוט והסברים על אודות המוצרים שלכם, ואפילו להכניס קישורים לאתר האינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, צ'אט בוואטסאפ או לכל מקום שתרצו! להעלאת הקישור, לחצו על האייקון המסומן בסרגל הכלים.
מה עם תמונות? אתם מוזמנים להציג בדף התשלום תמונות של המוצרים שלכם, לוגו של העסק או כל תמונה רלוונטית אחרת. להעלאת התמונות, לחצו על האייקון המסומן בעיגול בסרגל הכלים.
רוצים להטמיע סרטונים בדף מכירה שלכם? אין שום בעיה! לחצו על האייקון המסומן בעיגול אדום והוסיפו את הסרטון המבוקש.
מעוניינים לדעת איך דף התשלום שלכם נראה כרגע? בכל שלב תוכלו ללחוץ על כפתור 'תצוגה מקדימה' ולראות את דף המכירה מנקודת המבט של הלקוחות שלכם.
שלב שלישי – הוספת פריטים לדף מכירה
בשביל להוסיף את המוצרים או השירותים שאתם מציעים לדף המכירה שלכם, לחצו על 'פריט חדש' תחת 'מוצרים לחשבונית/קבלה', ומלאו את הפרטים הנדרשים – מק"ט, שם/תיאור הפריט ומחיר.
בשביל למצוא פריטים קיימים לחצו על כפתור 'בחירה', שם תוכלו להוסיף פריטים מרשימת הפריטים השמורים בחשבונכם.
על מנת שהמוצרים הנבחרים יופיעו בדף התשלום שלכם, סמנו את הריבוע ליד 'הצג טבלת מוצרים בדף'.
בנוסף, תוכלו לתת ללקוחות שלכם אפשרות בחירה בין מוצרים. אם לא תסמנו את הריבוע, כל רכישה תהיה אוטומטית על כלל המוצרים בדף התשלום, בלי אופציה לבחור ולרכוש רק את חלק מהם.
רוצים שהפריטים יוצגו כולל מע"מ? סמנו את הריבוע ליד 'הצגת מחיר פריטים כולל מע"מ'.
שלב רביעי – הגדרת משלוח ואפשרויות מתקדמות
מציעים משלוח עד הבית עם שליח? או אולי איסוף עצמי? משלוח לנקודת איסוף? תוכלו לציין בדף מכירה שלכם את כל שיטות המשלוח המתאימות לכם, יחד עם העלות של כל אחת מהשיטות.
בשביל להגדיר את אפשרויות המשלוח שאתם מציעים, לחצו על 'הצג אפשרויות למשלוח'.
כעת מלאו את השדות 'שם שיטת משלוח' ו'מחיר משלוח כולל מע"מ', לסיום ושמירה לחצו על כפתור 'הוסף'.
רוצים להעביר את הלקוחות לדף נוסף לאחר סיום הרכישה? להגדיר מספר מקסימלי של תשלומים לפריסה? להוסיף קופונים לדף המכירה? להטמיע Google Tag Manager? לחצו על 'הצג אפשרויות מתקדמות (תשלומים, בחירת משתמש ודף תודה רבה)' ותוכלו לעשות זאת ועוד.
הגדרתם הכל? רק לא לשכוח ללחוץ על 'שמירת שינויים'.
שלב חמישי – הפצת דף המכירה
עכשיו כשסיימתם את הקמת והגדרת דף המכירה, והכל מוכן, נשאר רק לוודא שהוא מוגדר כ'פעיל' ולשלוח את הקישור שלו באמצעות העתקת הקישור שמופיע בלחיצה על 'לינק להטמעה באתר'.
דף המכירה הראשון שלי
כעת, עם דף המכירה החדש שלכם, הלקוחות שלכם יוכלו לרכוש מכם בכל שעה ביום, בצורה אוטומטית בלי מעורבות שלכם בתהליך.
רוצים לעקוב אחרי כל המכירות שהתבצעו בדף התשלום? כל ההזמנות מרוכזות תחת כפתור 'הזמנות' בתפריט העליון.
דרך מערכת Hyp תוכלו לנהל מעקב אחר כל דפי המכירה שלכם, המכירות שהתבצעו והתשלומים שהתקבלו, ולמיין את העסקאות באמצעות שדות החיפוש המוצעים.
מעוניינים לשמוע על פתרונות תשלום נוספים לעסק שלכם? אנחנו פה בשבילכם בטלפון 6488* ודרך טופס 'צור קשר' שנמצא ממש פה למטה.
ובינתיים – תתחדשו על דף המכירה!