במקום החמישי: קופה לעסק

למרות שלכל עסק מאפיינים משלו, חיפוש קופה לעסק הוא שלב שמשותף לכל העסקים הפיזיים.

בין אם מדובר בסניף חדש של רשת גדולה, מינימרקט, מסעדה, חנות פופ אפ או דוכן שנפתח בלוקיישן שונה מדי שבוע.

בדיוק בגלל זה, לא הופתענו לגלות שהמונח "קופה לעסק" הגיע למקום החמישי ברשימת החיפושים.

אם אתם מעוניינים לקבל תשלומים ולייעל את תהליך התשלום למקסימום, עבור הקונים והמוכרים כאחד, לא מספיק להסתכל רק על סעיף העלות.

חשוב להכיר את סוגי הקופות העיקריות, את ההבדלים ביניהם, ואת האופן שבו כל קופה יכולה לעזור לעסק שלכם.

זה אולי לא נשמע פשוט, אבל מאחורי המורכבות יש סיבה טובה. בניגוד לזמנים בהם עסקים התנהלו רק עם קופה רושמת, שכללה מאפיינים מצומצמים ובסיסיים במיוחד, הקופות של היום יאפשרו לכם לשדרג את העסק בדרכים שלא הכרתם.

בין אם על ידי תהליך תשלום מהיר שמצמצם תורים, תמיכה בפתרונות תשלום חדשניים או פונקציות יעילות במיוחד כמו ניהול מלאים, צירוף למועדון לקוחות, שעון נוכחות ועוד.

בנוסף, קיימות גם קופות בשירות עצמי וקופות ניידות שמתאימות לעמדות מכירה, במטרה לסייע בצמצום תורים ולספק אפשרות תשלום נוחה מתמיד.

חשוב לזכור שלמרות שמדובר במוצר שמשמש את המוכרים, קופה לעסק יכולה להשפיע באופן משמעותי גם על חוויית הרכישה של הלקוחות.

כאשר צרכן מגיע לקופה ומגלה שצפוי לו זמן המתנה ממושך או שאין באפשרותו לשלם באפליקציית התשלום החביבה עליו, ייתכן הוא יבחר להימנע מהקנייה או יעדיף ליהנות משופינג במקום אחר.

במילים אחרות, לא משהו שהייתם רוצים שיקרה בעסק שלכם.

אם גיגלתם, חיפשתם ועדיין לא מצאתם קופה לעסק שלכם, אתם מוזמנים להכיר את קולקציית פתרונות התשלום של Hyp.

במקום הרביעי: ביטוח עסק

חלומות על פתיחת עסק בנויים ממעבר של תהליכים מורכבים, שמחייבים את בעליהם להתמודד עם אתגרים חדשים בעולמות שטרם הכירו.

ברשימה הזו נמצאים בין היתר סעיפים כמו רישיון עסק, איתור מבנה מתאים לחנות, גיוס עובדים, רכישת ציוד, חשיבה על אסטרטגיית שיווק ופרסום ועוד.

למרות שחשוב לראות את העולם דרך משקפיים ורודים, בעלי עסקים מבינים היטב שאין ברירה אלא להקדיש משאבים גם לפעולות שנועדו לדאוג ל"בייבי" שלהם בכל מצב.

ביטוח עסק הוא אחת מהפעולות הללו, והעובדה שהוא נמצא במקום הרביעי והמכובד מעידה על החשיבות הרבה שמיוחסת לו.

ביטוח עסק נועד להבטיח את המשך פעילותו התקינה של העסק שלכם, ולהגן עליו במצבים כמו נזק לרכוש, שריפות, נזקי מים ועוד.

עלויות ביטוח עסק הן נגזרת של סוג הכיסוי הרלוונטי לכל בית עסק, ולכן חשוב לקבל בחירה שלוקחת בחשבון את מאפייני העסק והצרכים שלו.

מוזמנים לקרוא בהרחבה על הביטוח המתאים ביותר לעסק שלכם: ביטוח עסק – כמה עולה, איפה עושים ומה זה כולל

במקום השלישי: וורדפרס

וורדפרס (WordPress) היא מערכת אתרים וניהול תוכן מובילה, שתומכת בשפות רבות ומהווה בחירה פופולארית בקרב עסקים שמעוניינים ליצור לעצמם נכס דיגיטלי.

בעלי עסקים ועצמאים שמגגלים את וורדפרס, רוצים בדרך כלל לעשות את הצעד הראשון בדרך לאתר עסקי משלהם – שיהווה כרטיס ביקור, יעניק ללקוחות מידע, ירחיב את מעגל המתעניינים וכמובן גם יעזור בהגדלת מכירות.

חלק מהאתרים מסייעים להגדיל את כמות הקונים בצורה עקיפה, ואחרים מאפשרים לבצע רכישה ישירה אונליין.

אם הקמתם אתר בוורדפרס ואתם מעוניינים להתחיל לבצע מכירות אונליין, ייתכן שהתלבטתם אם להשתמש בדפי סליקה או לבחור בפתרון סליקה שמתממשק ישירות למערכת של האתר העסקי שלכם.

תשמחו לדעת שקיימת אפשרות לחבר את אתר הוורדפרס שלכם לסליקה באמצעות תוספי סליקה ייעודיים – כך שתוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לבצע רכישות בקלות, בלי לבזבז זמן.

חלק מתוספי הסליקה יכולים להתממשק גם למערכות אחרות, מה שאומר שגם אם אתם מחפשים תוספים שמיועדים ל-Wix, Shopify, קונימבו או Magento, אין שום סיבה לדאגה.

ב-Hyp אנחנו דואגים גם לכם, כך שתוכלו לחבר את האתר שלכם בצורה היעילה ביותר, ללא קשר לפלטפורמה שבה הוא פועל.

במקום השני: סליקה לעסקים קטנים

סליקה היא התהליך במסגרתו מועבר תשלום בכרטיס אשראי או באמצעות הנייד.

למרות שעבור הלקוח מדובר בתהליך פשוט ומהיר, בפועל הוא מורכב ממספר שלבים – החל מביצוע העסקה, דרך אישורה ועד להעברת התשלום אל בית העסק בפועל.

במציאות של היום, לקוחות מצפים לראות פתרונות סליקה מתקדמים לא רק ברשתות הגדולות אלא גם בבתי עסק קטנים ובינוניים ובמקרה שיש לכם חנות דיגיטלית, אין ספק שתתקשו להתקדם אל המכירה הראשונה בלי אפשרויות נוחות לסליקת אשראי.

אם התחלתם לבחון אפשרויות סליקה לעסק, סביר להניח שגוגל הציגה בפניכם מבחר אפשרויות.

אלא שהמגוון הרחב עשוי להיות מבלבל, בייחוד כשלקוחות רוצים לשלם לא רק בכרטיסי אשראי אלא גם באפליקציות תשלום כמו ביט, Apple Pay, פייפאל ועוד.

חשוב שתדעו שבשונה מהעבר, כיום אתם כבר לא חייבים לסלוק אך ורק באמצעות פנייה אל חברות האשראי ותשלום עמלות מינימום – שעשויות להוות אתגר עבור עסק קטן ולהרתיע אותו מלעשות את הצעד הבא.

בנוסף, אתם גם לא חייבים להשתמש במערכות שונות לסליקה ולהוצאת חשבוניות, שמסרבלות את התהליך.

בחירה במערכת המספקת פתרונות תשלום כוללים לעסקים, החל מסליקה וחיובי אשראי מרחוק ועד להתאמות כרטיסי אשראי, תאפשר לכם ליעל את תהליך הגבייה למקסימום.

כולל מניעה של טעויות, חיסכון בזמן ומתן חוויית השירות המושלמת לכל לקוח.

במקום הראשון: חשבוניות דיגיטליות

בעבר, חשבוניות נייר היו הפתרון היחיד שעמד בפני בעלי עסקים שקיבלו תשלומים בעבור מוצר או שירות.

כל בעל עסק שהיה מעוניין להעביר את החשבונית בדואר, נדרש למלא את הפרטים הנדרשים בכתב יד, להעביר את המסמך למעטפה, לבייל, לשלוח ולקוות שהיא תגיע אל יעדה בשלום.

מדובר בתהליך שכלל אי נוחות לא רק עבורו אלא גם עבור הלקוחות שלו, שנאלצו להמתין לחשבונית ימים ארוכים ובהמשך להוסיף אותה אל יתר ההוצאות שלהם.

בכדי לשמור על הניירת, נדרשו כל הצדדים להקדיש מקום וזמן לסידור ותיוק, וכל אובדן של חשבונית היווה פוטנציאל לבעיות משמעותיות.

אם עצם קריאת התיאור הזה גרמה לכם להזיע, אתם ממש לא לבד. אבל החדשות הטובות (מאוד) הן שכיום אנחנו כבר נמצאים במקום אחר לגמרי.

חשבוניות דיגיטליות עניינו בעלי עסקים השנה יותר מתמיד, ובצדק.

במציאות שבה רבים מהלקוחות שלנו התרגלו לבצע עסקאות מהבית, לעתים מבלי לפגוש את המוכר באף שלב, חשבונית דיגיטלית הפכה לשירות מבוקש מתמיד.

בין אם מדובר בעסק שמפעיל חנות דיגיטלית או עצמאי שמציע שירות מרחוק.

אז מה זה בעצם חשבונית דיגיטלית?

חשבוניות דיגיטליות כוללות את כל הפרטים שקיימים על גבי החשבונית הקלאסית, החל מתאריך ופרטי הלקוח, דרך הפרטים של העסק ועד למחיר.

את החתימה שלכם מחליפה חתימה אלקטרונית, והחשבונית זמינה למשלוח במייל (או בדרכים נוספות) מיד בסיום יצירתה.

לחשבוניות כאלה יש יתרונות רבים. הן ידידותיות לסביבה ומייתרות את השימוש בנייר, מעטפות או קלסרים; ניתן לשלוח אותן אל הנמען באופן מידי וללא מאמץ; קל לקטלג אותן יחד עם חשבוניות אחרות; וניתן לאתר את החשבונית שחיפשתם תוך שניות.

כך שגם אתם וגם הלקוחות שלכם יכולים למצוא את המסמך שאתם זקוקים לו – אפילו כעבור תקופה ארוכה.

אם תהיתם, רשות המיסים מאשרת הפקה ומשלוח של חשבונית במייל.

מה שאומר שאם אתם עדיין מתלבטים, השנה הבאה היא ההזדמנות שלכם להתחיל בצורה דיגיטלית ונוחה יותר.

אופן ההפקה של חשבוניות דיגיטליות מתאפשר באמצעות תוכנות ייעודיות, שזמינות מכל מקום וללא צורך בהדפסת פנקסי חשבוניות חדשים בכל פעם.

מה שאומר שכבר לא תצטרכו להסתובב עם פנקסי חשבוניות, לזכור להזמין פנקסים חדשים או לחפש פנקס שאבד ברגע הכי לא מתאים.

בנוסף, תוכלו להפיק גם הצעות מחיר, קבלות ודרישות תשלום באופן דיגיטלי, ולקבל פתרון כולל לכל צורך בעסק.

כל מה שנחוץ הוא מחשב נייד או אפילו סמארטפון, ואתם מוכנים לצאת לדרך ועוד דבר משמח – בניגוד למוצרים שמתאימים רק לעסקים גדולים, ולכן מרתיעים עסקים קטנים ובינוניים, תוכנה כזו יכולה להתאים לכל בעל עסק.

החל מעצמאי יחיד ועד לרשת גדולה. היא קלה לשימוש, לקוחות נהנים לקבל חשבוניות שמיוצרות באמצעותה, וגם אתם יכולים לעבוד בעזרתה בצורה יעילה יותר.

לבסוף, אי אפשר שלא לדבר על ההיבט התדמיתי. חשבוניות דיגיטליות ניתנות לעיצוב קל ונוח במגוון סגנונות, אפשר להוסיף בהן את לוגו העסק שלכם ולקבל תוצר שניתן להתגאות בו.

כזה שמשדר מקצועיות ואמינות, כולל את כל הפרטים הנדרשים כדי ליצור אתכם קשר ומעודד לקוחות להמשיך ולעשות אתכם עסקים גם בעתיד ובגלל שנוח כל כך לעצב את החשבוניות שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות אפילו אם מעולם לא עסקתם בעיצוב גרפי.

שליחת מסמך מעוצב ישירות למייל של הלקוח עוזרת בשיפור הרושם הראשוני שלכם, ומאפשרת למצב אתכם כעסק מתקדם ומקצועי.

לכבוד השנה החדשה, תוכלו להתנסות חינם בחשבוניות הדיגיטליות שלנו למשך 30 יום – נסו עוד היום ללא התחייבות

ידע זה כוח – גם ב-2023

בתור בעלי עסקים, אתם חייבים להכיר את כל החידושים וההתפתחויות האחרונים בתחום.

כמובן שבפועל, אין ספק שזה לא תמיד פשוט. מאגרי הידע הנרחבים מקשים לעתים על איתור המידע הרלוונטי, ולא תמיד יש לכם זמן להשקיע בחיפוש שהוא מעבר לבסיסי.

למרבה המזל, לפחות בכל מה שקשור לפתרונות תשלום, כבר לא צריך לפנות אל גוגל כדי לקבל מענה מלא, עדכני ומדויק.

סל הפתרונות של Hyp ימשיך ללוות אתכם בשנה הבאה, עם כל מה שעסקים צריכים לדעת בעולמות של דפי מכירה, חנויות אינטרנטיות, שירותי סליקה ועוד.

סיימתם את השנה עם הצלחות אבל גם עם שאלות חדשות? נשמח לעזור.

אתם מוזמנים תמיד ליצור איתנו קשר, ואחד מנציגינו ישמח לעזור. שתהיה שנה משתלמת!