מוציאים את האשראי

בין אם אתם רוצים לשלב מספר שיטות מכירה ובין אם מה שמעניין אתכם באמת הוא לפתוח חנות אונליין, אחד מהנושאים המרכזיים שתצטרכו לתת להם מענה הוא סליקת אשראי באינטרנט.

תשלום באמצעות כרטיסי אשראי מתבצע במגוון דרכים, החל מהקופה בחנות (או עמדת התשלום העצמי) ועד לרכישה טלפונית, ולכן ישנם גם סוגים רבים של פתרונות סליקת אשראי לעסקים.

תוכלו למצוא מכשיר סליקת אשראי שמיועד לבצע סליקת אשראי בקופות (קופות חכמות, קופות רושמות וממוחשבות); סליקת כרטיסי אשראי בנייד שיכולה להתאים גם לדוכנים או מכירות שטח; פתרונות סליקת אשראי דרך הטלפון; מכשירי סליקה ניידים; מסופון סליקה ועוד.

הפעם נדבר בעיקר על סליקת כרטיסי אשראי לאתרים, שמיועדת לבתי עסק אשר מעוניינים לאפשר ללקוחותיהם לבצע עסקאות אונליין.

מהן הטעויות המובילות של בתי עסק סביב סליקת אשראי באתר אינטרנט, איך בוחרים מערכת סליקת אשראי מומלצת, מה כדאי לדעת לגבי עלות סליקת אשראי אונליין, ואילו פתרונות מאפשרים להפוך את התהליך של סליקת כרטיס אשראי לאתר אינטרנט למאובטח יותר? מלאו את סל הקניות הווירטואלי שלכם, ובואו נתחיל.

מה זה סליקת אשראי באתר?

כנראה שיצא לכם לראות כמעט בכל חנות מכשירי סליקת אשראי, אבל איך מתבצע תהליך סליקת אשראי באתר אינטרנט?

בשונה מקופות (ולא משנה אם מדובר על קופה בחנות או קופה במסעדה), בהן ניתן לספק שירות לכמות מצומצמת של לקוחות בכל רגע נתון, בהתאם לזמינות הקופאים ועמדות המכירה, סליקות אשראי באתרי אינטרנט מצליחות לספק מענה לכמות גדולה של צרכנים – בכל שעה, מכל מקום (עם wifi) וללא תלות בכמות העובדים.

מדובר ביתרון משמעותי מאוד עבור עסקים שרוצים להגדיל מכירות, רצון שבאופן טבעי מציף אתגרים חדשים שיש להתייחס אליהם.

חוויית המכירה אונליין מושפעת מהעדפות העסק ואתר המכר שלו, וכך גם הבחירות המתקבלות בנוגע לאופן הסליקה.

חלק מהעסקים מעוניינים באתר גדול עם מאות פריטים למכירה, אחרים זקוקים לדף תמציתי שיכלול את רשימת השירותים שלהם וכפתור הזמנה פשוט.

בכל הקשור להיבטי הסליקה, התהליך בכל מקרה יכלול פתיחת חשבון סליקה, יצירת עמוד תשלום מאובטח וחיבור שלו אל האתר העסקי.

אם כבר יש לכם חנות אינטרנטית, תוכלו לפנות לאחת מבין מספר חברות סליקה בארץ, ולהיעזר בחיבור הסליקה המאובטח שלה.

חברות סליקת אשראי בישראל יכולות לספק מענה מקיף לכל היבט בתהליך הסליקה, תוך התייחסות למאפייני העסק ולהיקף המכירות שלו.

בעלי חנות בשופיפיי למשל, יכולים ליצור חיבור סליקה מהיר במיוחד בעזרת Hyp: לאחר שתבחרו את חברת האשראי המתאימה לכם, יפתח עבורכם מסוף סליקת אשראי ייעודי, ומיד לאחר מכן תוכלו להתחיל לקבל כסף מלקוחות! בנוסף, בסיום כל רכישה תופק חשבונית מס באופן אוטומטי.

סליקת אשראי באתר אינטרנט – דגשים חשובים

רבים מבעלי העסקים משקיעים זמן רב בעיצוב החנות הדיגיטלית שלהם, בחירת צבעים והעלאת הפריטים שיימכרו בחנות אונליין, אבל נמנעים מלהקדיש את אותה תשומת הלב לנושא הסליקה.

אלו חלק מהעניינים החשובים שכדאי להקפיד עליהם בנוגע לנושא הסליקה, על מנת לשפר את תהליך המכירה ואת חוויית הלקוח:

לשים דגש על תקני אבטחה והגנה מפני הונאות

סליקת כרטיסי אשראי לעסקים מחייבת עמידה בתקני אבטחת מידע, במטרה להגן על פרטי האשראי, להפחית מקרי הונאה ולזהות עסקאות בעייתיות.

כיום קיימים כלים שנועדו לספק מענה לחששות העיקריים של צרכנים ועסקים (אחד הבולטים שבהם הוא אימות מוגבר) שחשוב להכיר אם אתם מתכננים לבצע מכירות אונליין.

לבחור בגורם סליקה מתאים לעסק

סליקת אשראי בנייד, בקופה וגם באתרי האינטרנט מיועדת לעזור לעסקים להגדיל הכנסות ומגיעה עם הוצאות ועלויות נלוות.

על מנת למצוא פתרון סליקת אשראי לעסק שיוכל לשמש את האתר שלכם, חשוב לשים לב למאפיינים כמו עמלת סליקת אשראי ומסלול הסליקה המוצע לכם, אך גם לניסיון העבודה של גורם הסליקה עם עסקים בעלי מאפיינים דומים וחוות דעת של לקוחות קיימים.

בנוסף חשוב לשים לב למענה הניתן במכלול הפרמטרים הרלוונטיים לתחום הסליקה, כולל הנפקת חשבוניות דיגיטליות, אפליקציה לניהול נוח, והטמעת פתרון התשלום בעסק בצורה ידידותית.

להקדיש מספיק מחשבה לחוויית המשתמש

תהליך תשלום ארוך ומורכב עלול לבלבל את הלקוחות ולהוביל לנטישת עגלת הקניות הווירטואלית.

כדי להעניק לקונים שלכם חוויית תשלום טובה ויעילה, חשוב לוודא שאתם תומכים בכל אפשרויות התשלום המובילות, ושהתהליך עצמו ידידותי, מובן ואינטואיטיבי.

לעקוב אחרי עסקאות שבוצעו

אתר שוקק וריבוי עסקאות הם המטרה של כל בעל עסק, אבל דווקא במצבים כאלה חשוב במיוחד לנהל מעקב צמוד אחר הפעילות המתרחשת.

בדיקת נתוני העסקאות המבוצעות לצורך איתור פעילויות חריגות חייבת להתבצע באופן קבוע, בין אם באופן ידני או על ידי פיצ'רים שונים של מערכת הסליקה שלכם.

מעקב אחר עסקאות שבוצעו באתר אינטרנט

איך בוחרים מערכת סליקה?

בכל הקשור לסליקת כרטיס אשראי, עסקים נדרשים לספק מענה לשלושה צרכים עיקריים, שמשפיעים גם עליהם וגם על הלקוחות שצפויים להגיע לדף התשלום שלהם: נוחות, יעילות ובטיחות.

על מנת לוודא שאתם בוחרים גורם סליקה ומערכת שיענו על דרישותיכם בהקשרים הללו, ישנם מספר מאפיינים שכדאי לשים לב אליהם:

תמיכה וליווי בתהליך

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט מעלה אצל בעלי עסקים רבים שאלות והתלבטויות שונות. מומלץ לבחור מערכת שמספקת שירות לקוחות זמין וליווי צמוד בתהליך ההצטרפות וגם אחריו.

תמיכה בכל סוגי הכרטיסים

מערכת סליקת כרטיסי אשראי אשר תומכת רק בחלק מאפשרויות התשלום עלולה לגרום לכם לפספס חלק מהלקוחות.

בחרו במערכת שמכבדת את כל סוגי כרטיסי האשראי, על מנת להעניק לכל רוכש באתר שלכם אפשרות להשלים עסקה עם כרטיס האשראי המועדף עליו.

מסלולי סליקה

במקרה של סליקת אשראי לעסקים קטנים מחיר הוא פקטור שיכול לעשות את כל ההבדל, הן בחנות הפיזית והן בחנות הדיגיטלית ובדף התשלום.

כיוון שסליקת כרטיס אשראי לאתר כרוכה בעלויות, חשוב שתבחרו חברת סליקה שיכולה "לשדך" לכם מסלול סליקה מתאים ומדויק עבורכם.

תוספי סליקה

כשמדברים על אתרי מסחר שעבורם נדרשת סליקת אשראי שופיפיי, ויקס, קונימבו וורדפרס הם חלק מהשמות המובילים.

אם יש לכם אתר באחד מהם (או שאתם מתכננים אתר כזה), חשוב לדעת האם במערכת הסליקה שלכם מוצעים תוספי סליקה שיכולים לעבוד איתם.

אבטחה

כמובן, אי אפשר בלי לגעת בנושא האבטחה פעם נוספת.

שירותי סליקה באינטרנט מציבים אתגרים ואיומים רבים בפני עסקים קטנים וגדולים כאחד, כולל גניבת פרטי אשראי שעלולה להוביל להכחשות עסקה.

בשביל לשמור על אבטחה מרבית, דפי תשלום חייבים להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, ולעמוד בתקן PCI DSS.

מדובר בראשי התיבות של Payment Card Industry Data Security Standard, תקן שיצרו חברות כרטיסי האשראי הגדולות לצורך הגנה על נתוני כרטיסי האשראי.

כל גורם אשר מכבד כרטיסי אשראי או מאחסן את נתוניהם נדרש לעמוד בו, והוא מיועד להפוך את התהליך של סליקת כרטיסי אשראי לאתרי אינטרנט למאובטח יותר.

סליקת אשראי קרדיט גארד מבית Hyp

עסקים ששואפים לעמוד בסטנדרט של עולם התשלומים המודרני, נדרשים לספק מענה לאינספור נושאים הקשורים לשירותי סליקה, מסופי אשראי, קופות ממוחשבות וגם קופות רושמות.

אלא שבשונה מהתקופה בה סליקת תשלומים חייבה אתכם לפנות בנפרד אל חברת האשראי, אל תוכנת החשבוניות המקוונות ואל החברה למכירת קופות – עם Hyp תוכלו לצמצם מטלות ולקבל מענה מרוכז לכל עניין בעולמות ה-payments.

מחפשים פתרונות סליקה לעסקים קטנים או גדולים שיהפכו את המכירה אונליין לנוחה, יעילה ובטוחה יותר? שירותי הסליקה האינטרנטית של קרדיט גארד מבית Hyp הם הכתובת שלכם.

קרדיטגארד היא החברה הראשונה בישראל שהוסכמה לתקן PCI (כן כן, כבר מ-2009), והיא עומדת בו עד היום.

המערכת של קרדיט גארד מבית Hyp כוללת דף תשלום מאובטח שמתאים לעיצוב אישי, ויכול להיות מוטמע באתר שלכם בקלות על ידי המתכנתת או בונה האתר.

וכדי שלא תשאירו אף צרכן עם עגלת קניות ריקה, המערכת גם מאפשרת לקבל את כל סוגי האשראי (לצד סליקה עם Paypal), מתממשקת לפלטפורמות מסחר ומערכות CRM, וכוללת אפשרות לשלוח חשבונית דיגיטלית בסיום העסקה.

וזה לא הכל! סליקת אשראי מגיעה עם הרבה מאוד נתונים שצריך לעקוב אחריהם, כולל זיכויים, פערים ועסקאות שבוצעו. אם אתם רוצים לעקוב בצורה נוחה אחרי כל עסקאות האשראי בעסק, אתם זקוקים למערכת התאמות אשראי – וגם במקרה הזה, קרדיטגארד מבית Hyp כאן לשירותכם.

מערכת ההתאמות המאובטחת של קרדיט קארד מבית Hyp מיועדת לעסק בכל גודל, בין אם ברשותו חנות מקוונת או רגילה, ובין אם מדובר בעסק משפחתי או ברשת בעלת מספר סניפים.

המערכת תומכת בכל חברות האשראי ומתממשקת אל תוכנות הנהלת חשבונות מובילות כדי לאתר עסקאות, לקלוט ביטולי עסקה או הכחשות עסקה, ולחסוך לבעלי העסק זמן וכסף.

המערכת מגיעה עם דו"ח סיכום עסקאות חודשי, דו"ח חריגים ופערים וכל מה שצריך כדי להישאר "על זה".

ומה לגבי הכחשות עסקה?

עם שירות 3D Secure של Hyp, תוכלו לקבל מענה גם בנושא הזה.

שירות 3D Secure כולל אימות בעזרת קוד חד פעמי לאורך תהליך התשלום, כדי לוודא שאכן מדובר בבעל הכרטיס.

אחרי שלקוח מזין את פרטי כרטיס האשראי, נשלחת הודעת SMS הכוללת סיסמה אל מספר הנייד שלו. הלקוח נדרש להזין את הסיסמה באתר, ורק לאחר מכן העסקה מתבצעת.

מדובר בדרך יעילה לחזק את תחושת הביטחון של הצרכנים, ולא פחות חשוב – האימות המוגבר עוזר גם לעסקים עצמם להפחית הכחשות עסקה ולהתמודד עם הונאות אשראי בצורה היעילה ביותר.

ואם מותר לנו לטפוח לעצמנו על השכם (באופן וירטואלי), אחוז אישור העסקאות של השירות שפותח ב-Hyp הוא הגבוה בישראל.

הכול נשמע מעולה, אבל מה אם עדיין אין לי אתר?

לסיום, נשמח לתת מענה גם לעסקים שרוצים למכור אונליין ללא אתר או חנות מקוונת. ספוילר: זה אפשרי לגמרי, בעזרת דף מכירה.

דפי המכירה של Hyp הם למעשה דפי נחיתה שכוללים הסברים קצרים על המוצר או השירות שלכם וסליקה אינטרנטית מאובטחת. המידע בנוגע למוצר והתשלום מתבצעים באותו המקום, בלי לאלץ את הלקוחות לעבור לעמודים אחרים.

עסקים רבים מפנים אל דפי המכירה לקוחות שמגיעים מהרשתות החברתיות, הניוזלטר העסקי וגם דרך גוגל.

בקיצור – מדובר בפתרון נוח למי שרוצה למכור אונליין באופן פשוט, קל ומאובטח!

לסיכום

בעידן שבו כל קליק חשוב, בעלי עסקים חייבים להיות מוכנים עם פתרונות סליקת אשראי לאתר שלהם.

אז עכשיו כשאתם יודעים מה זה סליקת אשראי באתרים, איך לבחור מערכת סליקה ומה הדגשים החשובים בנושא סליקה באינטרנט, אתם מוכנים לצאת לדרך ולהפוך את חוויית הקנייה של לקוחותיכם לחלקה ובטוחה יותר.

לא משנה אם אתם בעלי עסק קטן או חברה גדולה, פתרונות הסליקה המתאימים יכולים לשדרג את המכירות שלכם ולשפר את ניהול העסק.

מעוניינים להציע ללקוחותיכם חוויית קנייה פשוטה, ידידותית ובטוחה? אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם עם כל המידע על פתרונות הסליקה האינטרנטית שלנו.